Nii , sai 7.02.15 toodud selline tudengiliikur .Suhteliselt hea varustusega sellise seati kohta ( 4x el aknad , kliima , taga kardin jne ) Eesmärgiks oli võimalikult väikese kütusekulu ja odavate ülevalpidamiskuludega auto. Kuna nädalas on liikumist ala 500-600km .
Esimesel päeval: 
Autol oli kõvasti vigu :
Turbo Geomeetria kinni .
N75 läbi
Pidurivedeliku lekkis
Paisupaagi kork ei pidanud
Pikk käivitus
Immo suvalisel hetkel tõrgub
Pritse/süüte nurk vale
Ja ka iluvigu
Esimese asjana sai ära tehtud kohe kõigi turbo vaakum voolikute vahetus . Geomeetria puhtaks ja timmi . Pidurivedelikul lekkis esimese juhipoolse suppordi juurest , sai sinna ka uus seib ja sellega mure lahenes. Jahutussüsteem sai omale uue paisupaagi ( küll teise auto oma aga ajutiselt käib küll) . N75 tuli 1.9tdi 110kw masina pealt . Pritse nurga panin ise paika.
Vahepeal sai auto ka omale uued veljed ja salongi uue raadio koos korraliku elektroonilise boosti kella.
Veljed enzo cup 17:

Sai tellitud 3 sellist boosti kella :

Mille lõhkusin laiali ja sobitasin armatuuri akna soojenuse nupu kõrvale :

Siis sai auto uued pihustiotsad ,vanadesse nkn usku ei olnud ja seega ei hakanud hellitama , sai pandud kohe audi R5 103kw tdi mootori omad .

Autol on tehtud ka kohe peale ostu õlivahetus koos filtrite ja asjadega . Siiamaani on sõidetud 4000km , kõige suuremateks muredeks onngi vahest mittetoimiv immo ja pikk käivitus . Ehk saab pikk käivitus lahenduse peale pihustite survestamise.
Kuna nädalasees olen Tartus koolis ja siin kuskil autot teha pole siis ainus võimalus on tegeleda autoga nv-l kodus Pärnus .
Muidu olen autoga rahul , maanteel saab 4l/100km hakkama ja keskmine on 5,5l/100km .