Pole ammu kirjutanud..
See ei tähenda et autokallal töö ei käiks

Veedan ma autokallal iga nädal poolteist päeva mis ma eestis siis viibin.. Kahjuks sellise tempoga kulgeb asi aeglaselt.
Kuid siiski saan midagi siia kirjutada ja mõningad pildid lisada

Alustan kauaotsitud E38 karteripõhjast mida selle mootori swapi jaoks tarvis läheb..

Sai siis väike pesu tehtud ning sai tehtud väikesed lõiked et karteripõhi sobima saada.

Nüüd aga oli vaja nurk jällegist ära täitsa.. Seega läks sõbra tuttava headesse kätesse kes töö viisakalt ära teostas

Andsin veel viimase lihvi ja nüüd peaks sobima

Eelmise pildi taustal paistab ka siis uus käigukast.
6. Käiguline manuaal

Pildipealt näha et kast pealt niiske, kuid se siiski transpordikäigus tekkinud (tuulutusavast voolas vähe välja)

Järgmisena sai ette võetud doonor E39 ning mootor maha
Ja imestuseks mootor üllatavalt puhas ja suhteliselt kuiv üleni.. Ülemised klapikambrikaane poolkuu tihendite ümbert on niiske väheke jms..

Siis sai autom kast otsast võetud ja 6. manu kasti proovitud ning E39 garaasist välja ja E30 sisse..

Kuid kahjuks ei õnnestunud mootorit vahele proovida kuna soetatud E46 käpad mis tulid 150kw pealt ei sobinud..

Plaan on siis mootor kapotialla paika saada, modifikatsioonid koheselt ära teha kinnituste jms osas ning siis ära värvida.
Järgmisena sai ette võetud E39 juhtmestik... Enamus osa jäi juhtmestiku ja ajudega mootori külge, kuid see ei ole kahjuks kõik mida vaja..
Sai siis ussipesasse süvenema hakatud ja skeemidele näpuga järge ajama tuttava kaasabiga
Kahjuks sellest ussipesast üks väga kehva ja udune pilt.. ja sellel pildil ei paista kahjuks pooltki juhtmestikku mis seal tegelikult on..

6-7h möödudes sai selline posu juhtmeid.. Jällegi pilt jätab mulje nagu paar juhet.. Kuid seal siiski mootori ajust mineva pistiku vastused mis jooksevad salongi siis... Sai siis kõik vajalik võetud ja mittevajalik väikese varuga kaasa haaratud.
Sisaldab kogu immo süsteemi alates immo plokist kuni süütelukuni koos immo võruga..
Lisaks diagnostika pistik ja selle juhtmestik, gaasipedaal koos juhtmestikuga, etteandepumba relee jms...

Lõpetuseks läks auto kerevenitusse...
