Fordiga järgmised tegemised:

Igasuguseid tulesi ja reflektoreid on kotitäie jagu ära kistud, et saaks asja vähe normaalsemaks teha.
Välimusest hetkel palju rohkem pilte ei ole.
Vahva oli see, et ÜV-l olid kõik heitgaasid, sillaosad jms korras. Ei oleks ise lootnud, et nii hästi saab.
Salongi puhur töötab vaid viimases astmes. Esimese asjana sai tellitud resistor, mis oli üldse puudu. Tükk juba autol ka küljes kuid puhur töötab jätkuvalt ainult viimases astmes. Peab mingi elektriku juurde viima.
Sai tellitud üks hiina makk selliselt lehelt nagu zautoz.eu
Kuna mul ühel autol analoogne makk kunagi olnud, siis olin juba alguses suhteliselt kindel, et tahan sellist asja.
Kõikidest vahvatest võimalustes kasutan sealt kindlasti tagurduskaamerat, see sai pandud eraldi lüliti alla, et saaks ka sõidu aeg seda jälgida. Lisaks on veel Igo kaartidega navi, igast bluetoothid jms.


Kuna orig. heli on väga kole asi, siis sai Marto käest ostetud pakk müramatti, ECX 690 ovaalid seljataha, ESK 165L kompod ustesse ning mõned meetrid kõlarikaablit.
Edasi sai salong laiali lammutatud.

Peale pigimatti sai kasutatud mingit materjali veel, lootuses veidi paremaks asja saada. Välja näeb see selline
Eelmine aasta tegime ühe piruka sellega seest ära ning tulemus oli selle hinna kohta väga hea.
Kõik juhtme ühendused jootsin ning kõik kaablid on veetud viisakalt tehase orig. kaablite rada pidi.
Taga pool pidi juba rohkem nikerdama ning lõikama. Lootsin algul et ovaalid mahuvad vähe paremini orig. kohtadesse aga nii hästi ei läinud. Hetkel on asi veel poolik ja omajagu mäkerdamist vaigu ning matiga ootab veel ees, et asi heaks saada. Pildi peal veel esimene kiht, et asi kuidagi normaalselt ära fikseerida. Fliisi ei saa kasutada kuna kõlari alt jookseb veel turvavöö auk.

Üks pilt veel ka mootoriruumist

Tegemist jagub veel natuke aega, et asi enam-vähem meeldivaks saada.