No nii sai üks huvitav raibe endale kohale veetud, masin juba ca kuu+ olemas olnud aga pole teemaga algust viitsinud teha.
Peale tõstetud 2,3 sierra disla
All põllumajanduslikud sillad uazi orig
16" laiemaks keevitatud velgedel räbalad rehvid
raamile kõrgendused topitud mis on suhteliselt hirmuäratava lahendusega
Tuues oli masinaga omajagu tegemist, list on piisavalt pikk et nii mõnelegi irvitamist pakkuda saaks

Genekas,
Starter
Sidur
Pidurid osaliselt võttsid sedagi kuna üks trummel oli vabsjee tühi kõigest
Kambrikaas lekkis mahedalt
Aku oli vana jurakas peale topitud
Roolilõtk oli juba selline et vääna ja vääna keerama ikka ei hakanud
Tehtud tööd:
Kambrikaane tihend uus
uus moto õli, kütte,õli,õhu filter uus
Siduri silindri tihendid mis tõttu ta toimida ei tahtnud ja vingelt lekkis
Piduritorud ja enamvähem kogu süsteem uuendatud, vaja oleks orig uazi piduri silindrit parem poolset esimest(hetkel mingitest jääkidest aretatud midagi et toimiks ja liikluses kedagi ära ei tapaks)
Uus aku, akujuhtmestik
genekas kontrollitud ja õieti paigaldatud kuna eelmise omaniku poolt puudus ergutus ja spst ei laadinud
Starter välja vahetatud
Sildades ja vahekastis uued õlid
To do list:
Uued rehvid
esiklaas
piduri silindrid võiks uazi orig saada kuskilt
Kogu tulede juhtmestik uus vedada kuna vana läbi ussitanud ja pidi otse aku pealt süsteemi ajutiselt aretama
Samuti et käsigaasi trossi ära kaotada saaks oleks vaja uut jublakat kuhu see sisse jookseb, kuna see ei toimi
Küttefiltri küljes olevat töötava pumbaga junni samuti.
Kellel vedeleb tõmmaku julgelt pm peale!
Masin iseenesest mudas ja pasas müttab vingelt, läbivus üsna hea isegi kuigi kartsin hullemat, muidugi võiks vintsid asjad ka olemas olla aga esmalt tehniline pool korda,
raam heas seisukorras kerel omajagu pindmist roostet on likvideerida.
Samuti vahepeal kammib mingi gaasi jublakas segi ja lööb pöörded lakke korraks ja siis rahuneb maha
Kütuse paak on salongi sisse toodud, et vältida selle puruks sõitmist kuhugi kännu otsa
Eelsüüte süsteem on üldse aretatud eraldi lüliti alla, süüde sisse, hoiad lülitid ca 5sec ja käima, muidugi soojast peast pole vajagi läheb nagu paugupill.




Starteri vahetamine kiiroludes, masin ei mahtunud uksestki kaugemale, kell 3 öösel oli vaja sellega muidugi tegeleda...

