Müüsin vecu maha ja olin lausa 5 tundi jalamees. Muidu poleks mersut vaadanudki, aga sõber müüs ja väitis, et sõidaks ise edasi, kui tööauto poleks uuem, püsikiirushoidja ja töötava kondiga. Jäin uskuma ja kuna tehnoülevaatusel märgiti vigadeks üks numbrituli ja veidi mõrased pidurivoolikud, sai massin koju toodud.
1999 aastast, 220 CDI naftapress, 5-käigune manuaal. 2x elektriaknad, 6 kõlarit, hele ja korras riidest sisu, siin seal puiduimitatsiooni.
Head:
+ maanteel ca 5 liitrit sajale, samas jõudu jagub
+ sisu eeskujulikus korras
+ kerelt leitud kokku 3 roostetäppi
+ järgiaidatud Hertz'i helisüsteem
Vead:
- käivitub harjumatult raskelt. Sõbra väitel eelsüüteküünlad väsinud. Aga teeb alati, nii soojalt kui külmalt, täpselt ühepalju kordi öök-öök ja läheb ikka. Väidetavalt olevat talvel täpselt sama palju öök-öök teinud ja ka läinud.
- kondi radikasse minev toru lekib klambri juurest, pakkuge lahendusi.
- stock makk, mis mängib ainult kassette ja mille CD box ei tööta.

Pärast mündikas loputamist

Saab metsas ka hakkama.
Praegu on all plekkveljed koos lamellidega. Kui kellegil on hea hinnaga 15" velgesid (suverehvid olemas) pakkuda, siis andke tuld. Võib ka muud mõõtu, aga siis koos rehviga. Pakkuge makke ka

Ja kui keegi teab kondi toru jaoks odavat lahendust, siis andke sellest ka teada.