Ega mul muud soovi polegi olnud, kui sõita iga päev ~500 meetrit garaazi ja tagasi, et seal kerega tegeleda. Paraku aga oli paar asja vaja ära teha mis sugugi sõita ei lasnud... näiteks tekkis 24 tunni jooksul üks õlitilk
Nojah, hakkasin siis asju ära võtma mis nokitsemist vajasid. Rattalaagri kätte saamiseks oli vaja rooliots ära võtta. Igasugu poldi murdumiste tõttu ei jäänudki muud üle kui võtta teine lemmik tööriist pärast haamrit - relakas.

Ratta laager tuli kahes osas välja.

See oli juhtunud päris kummalisel põhjusel mida mul veel ette pole tulnud. Nimelt oli ratta rumm õhukeseks kulunud ja seda oli üritatud keevitusega parandada. Mõõtu oli saadud pool võlli. Mikromeeter näitas esimese ja tagumise otsa vahel 0,5 mm vahet. Ehk siis toetuspind oli ainult poolel laagril ja nii ta pooleks murdus. Kusjuures selliselt on see auto ringi sõitnud üle 10 aasta

Õlitilgaga oli asi lihtsam. Mootorite nekroloog Alpha tuvastas, et karteri tihend ei pidanud.

Eks tihendid ikka väsivad aga see tihend oli praktiliselt uus. Nimelt sõitis eelmine omanik järve äärt imetledes kivi otsa. Karter on alumiiniumist ja viskas selle nalja peale muidugi tüki välja

Tegelane ostis kohalikust automaailma nimelisest kaubandusketist uue karteri koos tihendiga. Supleriga mõõtes selgus, et tihend oli pea 3 mm õhem, kui Reinzi oma. Tihendi soont mõõtes aga võis arvutada, et selline tihend ei olekski saanud pidama jääda. Ega tegelikult ma ei ole B osasid väga kasutanud ja iga kord on mingi jama olnud. Samas pädevad mehed on öelnud, et Reinzi võib kasutada küll. No eks ma siis proovin.

Põhimõtteliselt siis võib kokku võtta 1) ei saanud veepumpa kiirelt ja normaalselt tagasi rihma vahetuse ajal 2) osad karteri kinnituse poldi aukude vindid olid peffi läinud 3) õli punni tehase poolt ettenähtud nm pingutades ei pidanud pehme seguga B osa karter vastu ja viskas vindi maha 4) mootor on visuaalselt kole.
Kõik see viskas mul ikka täiega üle ja ausalt öeldes selline vana asja hooti juppide vahetamine pole ka mingi õige värk. Tuli võtta tee ette Fenderneti kus alati abivalmis Margus lasi hämaratest nurkadest mootori koukida ja tõi koju ära ka veel takka otsa. Samas eelmine mootor oli just alles remonditud

Oi kuidas mulle mootorid meeldivad.
