Etssss, ole sa tänatud
Mingi aeg viisin auto Retke tee garaazist Mõiku tuttava juurde. Pisut paremad tingimused ning rohkem võimalusi. Sierra sai uued karbid, paar põhjaauku said täidetud, kapotile õhuavad ning peale läks BOB 24v.



Salongis tegin üle kõik vahed ja liitmikud kauzukiga (Teroson), pisut krunti ja värvi.


Doonorilt sain mootori 2.9 cosworth 24v Bob (ketid, tallad, küünlad jne vahetatud - sellest tegin juttu juba ees pool). Kast MT75, sel korral sai pandud ka puuduv nõellaager.

Kuna velg on 8.5 lai siis tõin ratast väljapoole nii eest kuu tagant. Velje tõttu tellisin ette lühemad coili vedrud.

Tagatulede paneel sai pisut ringi tehtud, juhuslikult olid üle 2 pikka smoke tagatuld

Ja nii jäi auto paremaid aegu ootama

Pisut alla aasta sain teda Mõigus hoiustada kuni aeti välja. Retke tee garaaz oli juba tavaari täis ning kiiruga leidsin 25 ruuduse maa-aluse garaazi. Kuna kolimisega oli väga kiire, veetsin iga võimaliku aja garaazis. Eelmisest omanikust järgi jäänud kola sai välja visatud, seinad said uue värvi, põranda plaatisin - tagant järgi mõeldes oleks võinud epo põranda teha. Elektrik vedas uue juhtmestiku, uksemehed panid uue (vana lagunes ära ning ei pidanud sooja).
Veebruaris olid ajad nii kaugel et sain auto sisse lükata.

Põlve otsas asju ei ehita. Laua karkassi katsin roostevaba plaadiga

Korralik laud nõuab häid kruustange


Lammutamiseks ostsin scorpa 4x4, sain sealt käigukasti, esimese difri ja muud sodi mis võiks vaja minna. Ülejäänud viisin vanarauda


Tänaseks aitab küll, lähipäevil kirjutan edasi

Sent from my iPhone using Tapatalk