Auto garaazis seega pidin kuskilt alustama. Mootor tuli sôitvalt doonorolt ning vead olid juba varem teada. Kes rohkem selle mootoriga kursis, siis teab viga - kahe ploki vahelise veesärgi ühendus hakkab lekkima, mootori juhtmestik läheb rabedaks ning isolatsioon tuleb maha. Juhtmetele ligi saada tuleks kogu sisselase maha vôtta. Suurem mure on lekkivad klapikambrikaane tihendid, ôli voolas genekasse ja laadimine oli häiritud.
Pinguti ise oli ok kuid rulli laager ôhtal.

Sisselase ja K.k.kaaned vôtsin maha, geneka tellisin uue. Tervet pingutit rulliga enam ei saanud - otsisin môôdu järgi uue.



Külastasin taas Info-Autot, ônneks olid o-rôngad jms veel saadaval.
Mootorit täitsa laiali polnud môtet vôtta, küünlad, ketid, tallad värskelt vahetatud, surved kontrollitud. Varuks sai hangitud teine mootor kus 1 tald oli järgi andnud - pikemalt kui on midagi ka sellega tehtud.
Tunnike lakkumist

Ja puhtaks ta sai. Väiksemad osad käisis soodapritsis ja pulbris, keskmise osa värvisin kuumakindla värviga.

Et igav ei hakkaks tegelesin esiveoga

Kôik lôdvikud asendasin silikoniga. Vana vs uus.

Radikas läks vahetusse kuna poolest radikast ei käinud vesi enam läbi - pôhjus lihtne, keegi tark oli silikoniga otsakaane tihendit asendanud ja loomulikult sattus silikon jahutusse. Termostaati ei raatsinud originaalist tellida, külge läks Niva oma.


Juba algusest peale oli selge, et tulevad kangemad pihustid - valisin välja ev14 440cc-d. Tegemist topfeed pihustitega, seega ka uued kütuselatid. Pihustipesadele tegin vahepuksid (sain cad-iga sôbraks).

Testing testing 1 2 3


Aega saan, siis kirjutan edasi.
Sent from my iPhone using Tapatalk