Laupäeval oli siis järjekordne EDRA etapp, kus loomulikult ka sõitmas sai käidud.
Eks see saaga sai juba nädala varem algust, kui järsku avastasin, et niipalju on teha vaja ja niivähe on aega

Enamus jäigi tegemata, aga õnneks sõitmist need asjad ei seganud. Kuna oma drag-legal lukkdiffrit ka valmis ei saanud, siis läks praegu alla lahtine typ168 3.45 ülekandega.
Tükimat aega kummitas ka probleem, et mootor hästi piirajasse ei taha minna vaid enne seda jõud kadus ja paukuma hakkas. Peale kõikvõimaliku mõõtmist ja vahetamist osutus katkiseks vändaandur ja peale selle vahetust asi korras.
Kuna eelmine etapp sõitsin 3x järjest 15.0 sekundit, siis seekord oli ootuseks seatud vähemalt 14,5 ära sõita

Läks oodatust paremini ja viiest sõidust parim tuli 14,412.
Eliminaatori esimeses sõiduks oleksin saanud sõita kauni subaruprintsessiga, kuid kahjuks viimase ajasõidu ajal otsustas turvavöö vastus enam vööd mitte kinni hoida ja ei õnnestunud seda ka kuidagi ära parandada.

Õnneks ühe ajasõidu sai temaga koos sõidetud ja ei hakanud enam rajale ronima. Kuna tal polnud varem soolosõitu ette tulnud, siis lasin tal rahus selle saada


Lisaks suured tänud TAHO OÜ meestele, kes mulle hommikul kell 8 varuratast laenasid pooleks päevaks

Järgmine etapp ehk näeme juba teise autoga
