Tere foorumiliikmed! Mainin kohe ära, et pidasin teemat ühes teises foorumis, seega teen siia "copy-paste" sealsest tekstist ning tehtud asjadest ->
Mõtlesin, et teen ka oma esimese "teema", et endal oleks tehtud tööde üle parem ülevaade. Igatahes, sai tükk aega taga aetud korralikku Audi A4 b5 1.8T Quattrot, mida ei leidnud (Endale sobiva raha eest) - tegelikult ostsin ühe juba ära ning 2km pärast jooksis asi põhimõtteliselt laiali, tollega oli ulme jama ja TÄNU noortele Tartu politseinikele saime ilusti lõpuks auto ostu raha tagasi, aga see selleks. Igatahes vahepeal oli lootus täiesti kadunud, käisin igasuguseid muid autosid vaatamas (Audi A6 c5 1.8T, BMW 523i E39, Vw Golf 4 1.8T, Vw Passat b5-5 1.9, Seat Leon 1.8T jne), kuid kõik olid jubedad räimed. Kuid siis toimus järsult muutus, paari nädala pärast, kui huvi oli juba täitsa kadunud ning mõtlesin Jeepiga (Millega metsa ja vahepeal teedelegi ronin 12,6l/100km keskmise küttekuluga) käia tanklast-tanklasse (vahepeal ka kooli), saatis ema kogemata mulle FB postkasti mingi A24 lingi, vaatasin järele ja ossa, mis hind ning ossa, milline välja näeb. Helistasin ning sain vaatama minna, vaatamise ajal oli jube padukas, sai testitud igatpidi ning auto meeldis (Ühesõnaga autol oli ulme kiirmüügi hind!). Auto ise olnud ühe omaniku käes terve Eestis olnud aja (Mingisuguse venelase, eluaeg käis Peipsi äärest Venemaale sibulaid viimas, kasutas ka vene kütet, millest ka tagajärjed nüüd kerged - vähemalt "targemate" arvates). Igatahes, vihmaga sai kolmandaga igatahes spido veel põhja aetud, sest ratas mähkis odavalt tühja all ning jõudu oli täitsa asjalikult. Ainuke, mis kohe silma hakkas, et nagu ka arvata võis, siis auto käest lastud ja hooldatud väga pole, ehk siis tegemist on küll, aga selle raha eest, mis sain - olen ise väga rahul.
Autost kah->
Mark: Audi
Mudel: A4 (b5) Avant
Mootor: Bensiin 1,8T (110kW)
Käigukast: Manuaal (5-käiku)
Esivedu
Lisadest:
Sport "kalts" istmed, mis üli mustad ning juhistme riie ka veidi puru
S-Line rool
Kliimaautomaatik
Püsikiiruse hoidja
4x el. aknad
2x el. peeglid soojendusega
Koera võrk pagassis
Käetugi ees/taga
Katusereelingud
4x Bose originaal kõlarid
Kehvad pildid ka, millalgi lähiajal kui puhtaks pesen ning ilmad ilusad, siis teen korralikud pildid:



Ise sai esimesel ostu päeval installitud kohe veidi asjalikum helisüsteem peale. Pagassi läks 1250w RMS ja 2500W max subwoofer, makiks läks Pioneeri korralik makk (Millel üks tagumise kanal lühises millegi pärast, niiet toimivad aind woofer ja esimesed helikad (Kes teab kedagi, kes parandada oskaks -> PS). Kaabli vedamine oli paras porno, mingi 2h sai otsitud kohta, kust läbi vedada see jäme "+" juhe, laiali sai lammutatud pool armatuuri jne, aga ütleme nii, et asi oli seda väärt, neiudel tõusevad autos juuksed isegi püsti, seelikutest rääkimata.

Igatahes jah, vahepeal sai alustatud poleerimist ning vahatamist ja jõudsin peaaegu pool auto külge tehtud kui tuli kaste välja ning edasi teha ei saanud ja nüüd kaks päeva järjest sadanud ning pole saanud miskit teha.

Siis täna kuulsin, et mingi kõlks käib sujuvalt koguaeg sõitmise ajal nagu tagaratta laagri kõlks, sõitsin koju ning tõstsin pilli üles, tuli välja et tagumine parem pidur peale jäänud ning ratas nii kinni, et peaaegu blokis (imestan, et jõudis nii üldse liikuda), kettad suht läbi ning klotsid prügikasti kaup. Järjest üritan vahetada nüüd.


Siis sai proovitud korra numbrimärgi asukohta muuta, aga kuna keegi pooletoobine tuimalt kruvidega stangesse tõmmanud nr. märgi aluse kinni, siis jäävad rõvedad augud ning panin tagasi õigele kohale numbrimärgi kuid ilma aluseta.



Vahepeal sai käidud TÄISdiagnostis, tuli välja päris palju vigu, õnneks kõik pisivead ning eemaldatavad:
Paagiandur (Ehk küttenäidik, millega olin ilmselgelt ka kursis)
Airbagi aju keegi naljamees lõiganud küljest (Airbagid ise olemas ning terved)
Segu saab hetkel veidi rikast peale (Ühe solenoidi pärast)
Keskluku torustik lekib (Vaakumtorustik)
Parem tagaukse "tule" andur läbi
KORRASKapoti alarmi andur läbi (Ehk kapoti võib avada ilma, et häiresse läheks)
KORRASVõtme patarei tühjavõitu
UUS PATAREI OLEMASSäde katkeb tühikäigul vahepeal (Öeldi kohe, et vene kütusega sõidetud ning sellest ka enamus ülejäänud mootoriga seotud vigu, ilmselt küünlad ise läbi)
Küttefilter ilmselt umbes, kui pole siis pump otsi andmas
KÜTTEFILTER OLEMASSuuremad vead:
Turbo solenoid 01262 (N75) [Töötab hetkel 75% - ehk mootoris jõudu peidus veel]
Gaasiasendi klapp (Tühikäigu mootor) (?) 17967 (Ilmselt lihtsalt must ja ära tahmanud)
Tuleviku plaanid:
Korralik chip
Turborõhu tõstmine (Hetkel stockis ning puhub alates 3200 pöörde pealt ning 0,6bar)
Suuremad pihustid
Suurem intercooler
Teised veljed (Ilmselt 18''/19")
Coilid
Fl tuled ette/taha
RS4/S4 iluvõre
RS4/S4 stanged
Xenonid ette ja veel nipet-näpet
Täna leidsin pagassi põhjast sellise ägeda asja:

Ja nii jäi ootama täna uusi juppe

---
06.09.2015
Igatahes, vahepeal tulid tutikad asjad ligi:
4x pidurikettad
4x klotsid
2x tagumised rattalaagrid
Pidurdab täitsa asjalikult nüüd, eks vaikselt hakkab muuga ka tegelema - lähiajal vaja teha õlivahetus ning siis täitsa vinks vonks juba.
Ahjaa, paaki sai ka otsapidi täna ronitud, et vaadata, äkki nn ujuk - mis küttetaset näitab, on kinni jäänud kuid siiski andur vigane (Keegi normilt pornot ka juhtmetega seal teinud).





Vigadest tuli välja, et parem tagumine vedru ots on murdunud ning sumpas olev mõra järjest suureneb, mis ise-enesest mulle isegi meeldib, kuna stock pütiga nii rõve pereauto pinin
---
07.09.2015
Nii, täna sai kiirelt kraami veel viimaste "sentide" eest võetud. Ehk siis ligi tulid ESMATÄHTSAD asjad:
Uus õli 10W40 Poolsünt.
Uus õlifilter
Uus küttefilter
Uued võtme patareid
Ülikõvasti näitavad LED numbritule pirnid koos mingisuguse veateadet kustutava blokiga (Näitavad päise päeva ajal juba korralikult, loodan et politsei onud&tädid pahased pole)
Kiiremas korras tahaks ise veel vahetada ära järgnevad asjad:
Uus aku
Uued küünlad
Uus salongifilter
Turbo solenoid klapp (Saadaval ainult originaal varuosana - 52€)
Uus õhufilter - (Tahaks kohe koonukat osta, kuid pole kindel kuidas lahendada õhulugeja süsteemi)
Gaasiasendi klapp (Vajab ilmselt esialgu puhastamist lihtsalt - ära tahmanud)
Kütteandur
Ja ette ning taha kiiremas korras Fl tulesid.
---
11.09.2015
Nonii, vahepeal sitaks juhtunud ja tehtud. Õli sai vahetatud, filter oli nii kinni, et suure sõraga keerates tuli lõpuks lahti, 2h läks aega.

Siis hakkas meeldima tume iluvõre ja iluliistud + märk:




Tagumine ka mustaks ikka:

Siis sai spido vahepeal lammutatud, ilmselt ikkagi spidoblokk pekkis (Kui nii, siis mingi hetk täiskompuutriga blokk asemele):

Siis sai pirne välja kakutud autos sees, et kõik LEDi peale üle viia (Tagumised said juba uued):

Aimu istmetest, kui sitased on:

Ja siis auto andis mingi hetk lampi otsad, sai kodu veetud ning tuli välja, et küttepump ei löö. Proovisime otse akult lööb - kaitsmed/releed kõik korras, ilmselt immo peale läinud ning hetkel jäi laiali kakukutult seisma:

---
15.09.2015
Igatahes, eile sai VW foorumist kasutaja Kaido83 enda juurde kutsutud, et diagnosti teeks - saaks kindel olla, et immo peal, kuid selgus, et immot pole peal vaid hoopis muu jama. Kuna pump otse akult lõi, relee oli korras ning kaitsmed ka, siis sai hakatud järjest testeriga läbi käima, sai kontrollitud süüteluku põhja ning arutatud lahti pool armatuuri ning lõpuks kui lootus oli kadunud sai kontrollitud asi, mida oleks pidanud kontrollima esimesena, kohe paaki minevatesse klemmidesse ei tulnud voolu ja seda sellepärast, et juhe oli klemmitagant ära tulnud.
Täna ostsin ka uue õhufiltri ning salongifiltri - ehk kõik filtrid lõpuks vahetatud. Samuti sai ostetud ka uus aku, kuna vana laadis end alatasa tühjaks.




---
26.09.2015
Ostetud sai Forsist uus N75 klapp, see ka külge vistatud, kuid nüüd ulmelist vahet küll ei tunneta, kuid miski siiski on - siit ka küsimus, ehk keegi teab, kas neil on vahet ka kumba pidi klemmid külge visata või et kas vajab diagnostis veakoodi kustutamist ka?

Täna plaanis vahetata lõpuks ära ka küttefilter, kui see vahetatud siis vaja veel sumpa ära keevitada, uus esiklaas osta ning uued küünlad panna (Ehk keegi kursis, mis küünlad passi järgi läheks). Peale seda peaks olema täiesti korras pill - ptuiptuiptui muidugi. Ahjaa parema esiratta juures on kohati mingit õrna kolksukest kuulda, pole veel kursis, mis kolksu täpsemalt tekitab, kuid enne ülevaatust (Järgmine kuu vaja teha) saab ka see korda. Streedi inimesele kohaselt suur latakas kleeps ka ikka tagaklaasil - et kõik ikka ära tunneks, kui pahandusega hakkama saan
