Sasskin kirjutas:
Minu arvates on kõige ajuvabam ost väikene bensiinikas. Ei ole sittadel ei nägu ega tegu. Ja tere-tere, see lühikese ja pika vahemaa jutt ka ei lõppe mitte kunagi. Ei ole vahet, kas sõidad 10km või 100km, diisel on alati parem variant kui bensiin. Esiteks on vanakooli diiselmootorid vastupidavad ning jupid odavad, teiseks on diislit alati soodsamalt saada kui bensiini ning muidugi kütusekulu-mineku suhe on oi-oi kui palju parem diisli kasuks.
Jah, selle vahega, et 1.9l on juba mill kellapeal, samas väiksesel bensukal hea kui 200gi on. Diisel on niikaua parem variant, kuni ta p*rse ei lähe, ehk siis ainuke enamvähem kindlustunnet pakkuv oleks 95ndast aastast ja ilma turbota. Aga see ei mahu vist kahjuks parameetritesse. Lisaks ma ei saa aru, mis rinkahundid siin kõik on? Suvaline väike bensukas läheb ka 10 seki tuuris 100ni, mis on täiesti OK saavutus. 4000 euri-ga mingi vana diiselsurm hoovi veeretada on täiesti flip-a-coin teema. Ja mismõttes jupid ei maksa midagi? Turbo maksab ikka sama palju, kui ta siiski maksis (pump, pihustid, jne ka) kui auto 2 aastat vana oli, ja muud jupid samamoodi-Kui sa pead silmas, et lammarist lappad teise millise läbisõiduga moto pealt ümber, siis võib öelda jah et ei maksa kuigi palju ehk, aga toodet ennast pole ka reeglina kuigi palju järgi, aga järgmise palgapäevani ehk veab välja. See mazdade roostejutt kisub ka folklooriks kätte kohati. 2006 ja edasi on tegu täiesti enamvähem keskpärase roostekindlusega boonusena pommikindel tehnika. Enda mazdaga sõitsin 5e aastaga 100k km, (auto pärines aastast 2004). Ühe korra peale ostu tehtud keregarantii korras keretöid ja teine kord tegin 5 aastat hiljem 500 euri eesti ennem müüki. Vahepeal vahetasin 2 puksi, kaitsekummi, rattalaagri ja piduriklotsid+kettad. Tagumised supportid said iga hooldus määritud ja probleemi polnud, esimesed supportid said uue sisu, kui kettad-klotsid vahetasin. See, millest siin offline sokib on tyypiline vene tsurka arusaama tagajärg hooldusest. See ei piirdu ainult, et keeran alt punni ära ja ülevalt õli peale iga 45k km tagant. Iga hooldus määrida sõlmed üle ei jää ilmselt väga midagi kinni. Mazda puhul aitab roostetamisele OLULISELT kaasa auto korrapärane pesemine. Isegi olin laisk, ja lasin vahepeal 2 kuud soolast valge autoga ringi, nii et ei arva, et peaksin väga nutma, et pill ussi sisse võttis lõpuks. Ja vaadates palju 2011 passat, 2007a q7, taevani kiidetud 1.9 golf 4 jmt pillid raha on nõudnud täiesti olematute läbisõitude juures võrreldes mazda 100.000ndega, siis võin ka kohtuni välja minna, et tegemist on VÄGA vastupidava tehnikaga, kui teda mõistlikult hooldada ja varajases staadiumis veidi keretöid teha ei ole nagu eriti märkimisväärne väljaminek arvestades üldiseid kulusid. Aga teisalt hooldamata japs on totaalne ikaldus, see on ka aastatega selgeks saanud. Viimaste aastate Mazda 6 hooldusajalooga võib julgelt soovitada. Kere vaata üle ja nii lihtne see ongi. Hea õnne korral on keregarantiid ka alles, nii et täiesti mõttetu paanika. Saksa autode "ülim roostekindlus ja tehnika odavus ja kestvus" joonistub hästi välja lugejate autode all. Sisuliselt võiks teema ümber nimetada surnuaiaks, kui mõni asjaarmastaja erand välja arvata.