Lisaks Maximale on lisandunud nüüd 318IS.
Tegemist on 1997 aasta BMW E36 318IS Coupe-ga, kere on tip-top korras.
Parem tagumine tõstmiskoht on ära mädanenud ainult,ilmselt tingitud tungraua kuritavitamisest.
Parema tagumise tiiva peal on kaks kriimu.
Maxima pealt kavatsen ümber visata maki, woofri ning veljed. Taha on woofri juhtmed veetud.
Woofer ümber loobitud, kõik top-tip.
Et masinale ülevaatust saada tuleb kohe ära teha need :
Esiklaas <-- Praegu kunde pool mõra, ÜVlt ilmselt sellega läbi ei saaks. <-- Done
Katalüsaator <-- Katalüsaator tühi - CO2 laes. <-- Done
Lambda <-- Truumus diagnostiti, et lambda on läbi. <-- Done
Õhulugeja <-- Samamoodi ka õhulugeja on koostöö lõpetanud. <-- Done
ÜVlt puhtalt läbi.
Parandusele/vahetusele minevad asjad :
[*]Klaas + vahetus =
~140€[*]Karteri tihend =
~9€[*]Klapikambrikaane tihend =
~20€[*]Kapotiamordid =
15€[*]Pidurikettad (tagumised) =
~70€ [*]Geneka rihm =
~20€[*]Lambda =
~50€[*]Katalüsaator(universaalne) =
~80€[*]Manuaalkasti tagumine ots õline? Mis lekkida võib ?
[*]Tagumised piduritorud =
~150€[*]Mootorile õlivahetus =
60€[*]Õhulugeja =
65€ <-- Tühikäigul ei käi mootor ühtlaselt, õhulugeja tagant ära võtmisel mitte midagi ei muutu.
[*]Otsakaane tihend =
20€[*]Kardaanimuhv =
27€[*]Flantsid 5x120->5x114,3 =
55€ <-- Proovin Maxima velgesid alla, ei peaks rehve ümber loopima
[*]Vahetamise puhul mul ei ole õrna aimugi, palju see võib maksma minna. Pean silmas just tihendeid, öeldakse, et pean nende tihendite vahetamiseks mootori maha ilmselt maha võtma.
Kui see on nii siis tuleb sellesse nimekirja ilmselt veel asju, mida vahetatakse.



VIN Decoderist andis sellise vastuse :


