Tere Sõbrad, vahepeal on palju aega mööda läinud, beetle oli unarusse jäänud, motivatsiooni puudumise tõttu.
Nüüd on motivatsioon tagasi ning asusin hurraaga ehitama.
Tehniliselt poolelt olen korrastanud pidurid, süütesüsteemi, vedanud uue juhtmestiku, uued piduritorud, lõigatud paigaldatud vaip, lisatud veljed slikkidega, korrasatud tuled jne.
Seismine ei tee autole head ja seega pidin kõik asjad ükshaaval läbikäima.
Pildid räägivad rohkem kui 1000-sõna.
Uue suunatule kangi leiutamine, vana oli puudu, (lada omast sai siis ümber tehtud ja palju lõigatud, et sinna sobitada.

Uus vaip ostetud, tuli hakata mõõtma ja lõikama.



Sai veetud kõlari juhtmed, siis oli vaja mõelda kuidas juhtmevärk lahendada esiustesse, et ei jääks juhtmed esiuste vahele ega hakka lõhkuma. Sai võetud üks kõvem voolik , üks ots jookseb ilusti ukse sisse.



Korrastatud esituled ning veetud uus juhtmestik, pistikud jne.
Praegu mõtlen esimeste suundade lahendust, tiibade sisse auke puurida ei taha enam ja paigadada originaale, ilmselt teen mingi suunatule lahenduse esitulede sisse.


Tuled toimivad, lähi-kaugtuled lülitatakse ümber jalaga, et säilitada natuke retro hõngu.



Uued rehvid ja veljed .




Vahepeal oli mootoriga igast jama sai korduvalt laiali kistud karpa, süütesüsteem jne.
Toimima pandud automaatne tooreklapi süsteem jne, vahetatud jagaja kontaktid, rootor, jagaja kaas, küünlad jne jne.
Lõpuks käib , korralikult kuid vajab täpsemat karpa seadistust ja stroboga süüte täppi seadistamist.
Karburaatoril oli kadunud kiirendus membraan, tegin selle uue , pole teab mis ilus aga täidab oma funktsiooni.
Mootorile uued vaakumid ning voolikud.
Mootor puhtaks küüritud.





Õhufiltri lahendus.

Praegu tegelen salongiga, vaja mõelda igasuguseid polstrite- istme kinnitusi jne.



Paar pilti lihtsalt.
Vanade velgedega vs uutega.



Jäi ka minu Estfield pildile põrnikaga.

Teha on veel palju, seega teema jätkub