See auto sai soetatud ajutiselt, kuni ühe samasuguse universaali paberid korda saavad, paraku läks nii, et seda teist ei saanudki arvele. Niisiis jääb see pikemaks ajaks.
Välja lastud 1997 teisel poolel.
Mootor: 2.5 Tds 105kw, mootori otsas manuaal kast.
Salong: Sport kaltssisu
Veermik: 16 valuveljed (e38 originaalid)
Välimus: Ees järelturu m-stange, millel all servas praod. Värvus Orientblau
Heli: Oli subwoofer (magnati käkerdis ja sai ära müüdud), Pioneeri makk
Lisavarustusest: 4 el akent, kliimaautomaat, kohtvalgustid, xenon tuled... vist kõik
Ostetud sai see siis pealinnast ja tagasiteel Pärnusse läksime läbi Järvakandi, kus paraku enam roolilukk maha ei tulnud ja jätsime pilli sinna siis. Nädalavahetusel läksime järgi ja sai asi korda tehtud ja masinale hääled sisse ja tuld.
Probleemiks oli siduri libisemine, kolinad sildades, rooste siin-seal ja ABS ei töötanud. Karp korralikult mõlkis, aga tugev. Samamoodi ka põhi on korras.
Uus siduri komplekt sai külge, paraku ei tahtnud sidur lahutada lõpuni. Lahendasin ajutiselt nii, et keerasin põrandalt selle kummi junni ära ja mati tõmbasin pedaali alt ära ja praegu toimib, kuigi päris õige see asi pole.
Vahe tuli ilmselt sellest, et vana korv oli automaatse reguleeringuga, uus aga tavaline.
Sai ka rooste tõrjet tehtud ja värviparandusi tehtud (eest tiibadelt oli värv maha koorunud lihtsalt kohati) sprei värvi ja lakiga. Tulemusega võib täitsa rahule jääda, sest isegi lähedalt vaadates ei ütleks, et midagi torgitud oleks. Kapott oli ise üks kivitäke.
Esisild sai mõned uued pudinad külge ja tagasillas kalde ja jooksuvardad uuendatud.
Ette vasakule sai uus ABSi andur ja asi hakkas toimima.
Aku oli ka kottis, pinget ainult 9 volti, ei kujuta ette kuidas see seda mootorit käima jõudis vedada üldse

Eile vahetasin ära kardaani ja kasti vahelise kummimuhvi. Hakkas teine vähe laperdama kiirendusel.
Turbo rõhku keerasin mingi aeg peale ja kütust ka tiba.
Tuleb ka ülevaatusel nüüd ära käia. Selle heaks sai esimesed kettad ja klotsid vahetatud, käsipidur üle käidud, piduritorud osaliselt vahetatud. Nüüd täitsa korras pill.
Esialgsetest plaanidest nii palju, et summuti tagumine osa tuleb uuendada, rõhunäidik salongi ja chip, woofer pagassi külje sisse ehitada.
Pilte ka:



Drifti ka:
