Mitte midagi põnevat juhtunud ei ole.
Üks rattalaager, üks hooldus.
Pagasiluugi amort või amordid hakkasid ka otsa lõppema. Proovisin ühte varianti B-osi ja siis teisi aga lõppeks tellisin nüüd ikka originaalid. B-osa ei lükka luuki ülesse välja, nagu peaks.
Üks võti kadus ära, mille ma muidugi peale uue võtme tellimist kohe ülesse leidsin.. Murphy seadus ilmselt.
Mõned salongis lõppenud LED-osad said asendatud uutega. Sellega seoses on peotäis erinevaid LED'e saadaval. Vb on keegi huvitatud. Tasuta ei anna aga ju kokkuleppele ikka jõuame, võibolla.
Enda arust ülemäära palju ei sõida aga tänaseks on ees 305k.
Õnneks tuleb uuel aastal uus A7, mis tähendab, et mu märg unenägu eelmise kere A7 näol on järgmisel aastal samal ajal suhteliselt reaalne, seega suvel saab hakata müügimõtteid ellu viima.
19" BBS replicad lähevad ka tõenäoliselt kevade poole müüki (kui just keegi kohe ei taha) ja asemele 20". Suund on enamvähem teada, valikut ei ole veel lõplikult teinud.
Seniks aga tegin varajase jõulukingi.
Lähevad võre taha nagu siin mõnel teisel S'i võrega masinal näinud olen, ka naabrimehel.

Lisaks on olemas ka udukatesse xenoni komplektid aga paigaldus on jäänud laiskuse ja viitsimise taha.
Olen S6 märgi aseainet ka otsinud aga ükski junn sinna mõõtude poolest ei taha sobida. Lõppeks tuleb vist ise midagi kokku kemüüsetada.
Viisin talverežiimile ka, ehk alla läksid originaal 18" veljed koos Goodyear UGI2 lamellidega. Võtsin flantsid alt ära ja kruttisin auto kõrgemale tagasi. Siis seisin veerand tundi auto kõrval ja leidsin, et väiksemat mõõtu naisterahvas ei peaks koopasse mahtuma, seega panin flantsid uuesti vahele ja lasin madalaks tagasi. Endal vähemalt hea vaadata ja sõidumugavus on ka täpselt sama "hea" nagu suvel.
Kaks päeva peale auto ostu tellisin ära ka parempoolse tagumise lukumehhanismi, mis tänaseni vahetamata on.
