MantaOwner kirjutas:
tomcraft kirjutas:
MantaOwner kirjutas:
Minister kirjutas:
..
Mainin kohe ära, et auto läheb kasutusele vanemale inimesele ning auto läbisõit jääb aastas alla 10 000 km...
allan1 kirjutas:
Osta diisel.
Ei ole (majanduslikult) mõistlik soovitus sellise läbisõidu juures.
Tõnu
Sellise läbisõidu juures pole minu arvates maj. mõistlik ka salongist autot osta. osta 50-100k läbisõiduga masin,
võidad hinnas VÄHEMALT pool, garantiid ka mõni aasta alles ja selle kokkuhoitud poole raha eest võid vahetada 3/4 autot seal välja, aga arvestades läbisõite siis ilmselt piirdub suurem osa "remonte" õlide ja filtritega.
Vanemale inimesele kasutatud autot soovitada, kui soovitakse uus osta? Hinnas vähemalt pool võid võita Kia puhul heal juhul, aga mitte VW või Toyota puhul, kui tahad veel mõnda aastat garantiid ka saada.
Vaevalt see auto 1-2-ks aastaks ostetakse ja sel juhul on mõistlik esindusest tutikas võtta, kui rahakott välja veab. 50 000 - 100 000km sõitnud auto ei ole siiski tutikaga võrreldav ühestki otsast (kui oled eluaeg nt 500-euroste rontidega sõitnud, siis võib-olla tundub algul äge tõesti).
Tõnu
Löö A24 lahti. 1.4 passateid on kamaluga garantiide ja asjadega, olenevalt varustusest maksid uuena 40k ringi. 100km läbimisega ja paari-3 aastaga on hind langend poole või isegi rohkem. Millest me räägime? Inimene, kes sõidab 10k kuus, ja kes ei uju rahas, siis milleks talle uus auto? ERITI kui me räägime siin pensioniealisest inimesest, kes ilmselt ostab auto sulas ka välja? Sorry, aga suurimat raha põletamist on raske ette kujutada. Või on Sinu kogemuse põhjal 100k sõitnud auto nii risu, et ei kannata osta, kuna parandad ogaraks vms? Mina ostaks vana inimesena endale (antud teema kohaselt) siis passati 1.4 CNG, ca 100k km kellal(leidub ka isendeid, millel on ka garantiid alles aasta-2, kas siis tervenisti või osaliselt) ja sõidaks 3-4 aastat. Sellega kindlustan endale, et isegi kui juhtub maailmaime ja küttehind peaks lakke lendama uuesti, siis saan gaasiga edasi libiseda. (isegi praegu kasuauk sees). Passati näol saad korraliku keskklassi auto, kuhu on võimalik kõikvõimalikud luksusautole omased tuled ja viled külge keerata. Lisaks on tegu bensiini mootoriga, seega jääb see diislin*ss ära, mis väikeste linnaotsgega tekivad (ei lähe soojaks nii kiiresti, kinnitahmamised jne, lisaks kogu muu tänapäevaste diislite krempel). 4 aasta pärast on see auto sõitnud 140k km, teised taolised on selle aja peale juba 200 lähedale tiksund, kuna 10k aastas on ikka väike läbisõit isegi Eesti lõikes, ja hea varustusega passatist saad alati mõistliku hinna eest lahti, seega kaotad palju? oletame 5-8k ilmselt MAKSIMUM. Ok, oletame, et miskit annab saba ka vahepeal, taod ma ei tea, 1000-lagi 2000€ sisse?
ostes uue 40k eest passati, müüd selle 4 aasta pärast nagu näha alla 20k (kui kellal mingi ~50k läbisõit). Häving paugust 20k+. Seega küsin uuesti, et millest me räägime? Antud teemapüstituse osas ma ei näe tutika auto ostuks muid argumente, kui et, "ma tahan". Aga lõpp kokkuvõttes iga inimese vaba valik, peaasi et ise rahul
