Sõidame endiselt, 25K km kellal. Keskmine elektrikulu 7,5kWh/100km, suvel ~15, talvel ~20kWh/100km. Sõidan usinalt ka maanteed, alati kõik tarbijad sees ja ega möödasõitudega ka tagasi ei hoia. Tippkiirus 160km/h (kella järgi) tuleb täiesti normaalselt ette, aga siis on ka posti taga täiesti.
Kõik sõidud üle Eesti ära tehtud, mis vaja ja kui Lätis ka laadijate võrk paika saab, siis käiks ilmselt Riia loomaaeda ka Leafiga.
Aga mõned nädalad tagasi (nov-s) jäin esimest korda tee äärde tühja akuga. 5km enne Türi, väljas oli vist selle aasta ainus lumi ja tormas täiega. Pidin Eesti teise otsa minema ja võtsin Leafi erinevatel põhjustel. Ei viitsind Raplas laadida, kuna tundus, et peaks lõdvalt välja vedama. Aga maanteed oli ikkagi nii kõvasti lobjakat täis + kui ikkagi kojamehed huugavad kogu aeg, kliima pingutab aknaid puhtana hoida ja ise ka ei olnd nõus soojas järgi andma... siis järsku tõusis keskmine kulu nii kõrgeks, et Leaf ei saand ise ka aru, et mind õigel ajal hoiatada. Kuna naastud olid all ja pidamine on tal oma massi tõttu ka suht hea, siis selle ilmaga ikka sain usinalt möödasõite teha, kui püsikas 95-e peal istus. Enamik tulid tagurpidi vastu, eks ilmselt mõne kehvema masinaga oleks isegi max 70-80km/h sõitnud selle ilmaga. Aga õpetus edaspidiseks.
Tagurpidi sõidan ka üsna palju Leafiga, kuna kuni 60km/h (piiratud) on täitsa norm kiirus, et ei viitsiks end alati ümber keerata ja lihtsam tagasi lasta, kuhu siis vaja. Mingi 2-300m on täiesti norm ja tavapärane korraliku kiirendusega lasta, aga vahel juhtub, et lasen ~800m maksimumiga (üks teatud tänav, kus ei viitsi end krudida).
Aga viimastel kuudel kuna sõitjaid vähem ja suure osa ajast töötan kodust, siis on maja ees autod seisma hakanud jääma ja pikemate sõitude jaoks eelistan tegelt vana masuudipressist 4veolist Passatit (3B6, 1.9tdi, päris nelivedu manuaali otsas ja korraliku kõrgusega suvalises kohas metsa v kalale keerata). Leaf on enamus aega garaažis ja stardivalmiduses, aga varasemalt tavapärase 2+K km/kuus on kukkunud novembris 1500km kanti ja nüüd detsembris on seni 700+km.
Praeguste kütuse hindade juures võiks põmst oma hobika Audi V8'ga ka suht iga päev sõita. Eks see ka mõjutab auto valikut, kui välja astun.

Tegelt on Leaf väga mõnus linna auto - vääne alati kohe vajutamise kaugusel, BOSE pole endiselt ära tüüdand ja sisemine keskkond-kliima ka täiesti OK. Soovitan soojalt, kui on soov linnas ökotada või nt. enda kütuseõgarditele puhvri tekitamiseks naisele anda
Aga aitab mölast, paar seebikarbi pilti kah.



PS! Kui keegi tahab, siis on mõeldav Kredexi toetusega koos müük (kirjutab privas). Ühtegi viga ei ole, aga tahaks varsti vist uuemat ja veidi teistsugust elektrikat.
