Viimasest postist üle aasta möödas, aga kuna siin oli tilkurite kobisemist siis peab näitama kuidas porrjekt edeneb.
Lansekad ja nina on ammu unustatud. Hetkel vaja veel mõned lapid paigata ja parempoolne karp külge istutada.



Selline velje poleerpink siis. Kahjuks on see poleerimine nii ränk ja sitane töö, et olen suutnud ainult ühe velje ära teha

Pidurisuppordid said elektrolüüsi vanni ja uue kihi värvi. Muidugi remontkomplekti ka.

Karbi vaheleht ja põhja serv ülesse ehitatud:

hapekrunditud, krunditud ja värvitud:

Ops karp all, tänaseks juba krunditud ja tehtud, ehk aasta pärast saate pilte...
Paigaldasin klokerholmi karbid, materjalilt on tegemist rämpsuga ja kaetud on ta ka rämpsuga. Minu omad ilmutasid esimesi rooste algeid ennem külge panemist. Kõik must krunt sai maha käiatud nii seest kui väljast, värvitud happega ja siis tavalise krundiga+ sissepoole suvaline värv.




Tagasild ka siis täispaugus uus, tala ja õõtsad liivapritsitud+ pulbervärvitud. Uued piduriplekid( unaited juudid 60 euri tükk

), stabikapuksid ja klambrid on originaal osad. Rattalaagrid SKF, õõtsapuksid powerflex ja ülejäänud mudru lemförder.
Rattad igatahes käivad ringi ja LSD jätab rasvased jutid maha- mis ongi bmw puhul kõige tähtsam.
