Random Hero kirjutas:
Jaanus kirjutas:
Termostaadi vahetasime me tõesti ära ja pirnide kontroll ning kahe pirni vahetus võib mõnikord võtta ka kauem kui 0,5h ehk pole vist ikka põhjendatud meid (Mustamäe Autoeksperti töötajaid) türastunud vitupeadeks ja fakin pärdikuteks kutsuda?
Tegelikult oleks võinud üldse enne kõnealuste muredega meie juurde pöördumist internetifoorumis laimamise vahele jätta - anname endiselt eraisikutele meie juures ostetud ja vahetatud osadele + tööle kolmeaastase garantii ja ma ei näe põhjust, miks praegune juhtum peaks erand olema.
Head uut aastat!
Võin oma väljendusviiside ja solvangute loopimise eest avalikult vabandada - 3 tundi jääkülmas autos loksumist vihastas väga välja ning tingis vängema sõnavara kasutamise, eriti kui loksumisele eelnes töökoja külastus, mis oleks pidanud probleemi lahendama. Ja kelle poole oleks mul olnud 1. jaanuari öösel pöörduda? Lüristasin kuuma teed ja reostasin foorumit.
Praeguse uurimustööga olen jõudnud järeldusele, et auto ei ole (nagu väitis teie üsnagi ebaviisaka suhtumisega klienditeenindaja) lõunaosariikide versioon, vaid põhjamaade versioon, millel on (nagu keegi siin teemas pakkus) tõepoolest kaks termostaati ja kaks radikat. Ehk siis külmal ajal jahutab mootorit üsna pisike lisaradikas, millel on oma termostaat. Alustada oleks tulnud selle kontrollimisest - mina ei osanud küsida, teie ei viitsinud uurida.
Aga aitab. Mina olen vabandanud ja autoekspert on oma garantiid rõhutanud.
Tagasitee oli ka "lõbus". Ei tea, kas oli kogu eesti rõvedalt libe või on mul ikka väga pastlad all, tartu-tallinn oli paras ettevõtmine. Isegi sirge tee peal kiirendamisel poos veojõukontroll kõik kinni, kõikidel pööretel tuli gaasiga mängida, et käest ei läheks. Üks lagunna oli peaaegu suutnud üle kraavi sõita, miski teine massin oli kuskil niisama röötsakil ja 2 massinat sõitsid 60km/h ohutulede vilkudes.
Eksperdid teavad mis teevad

Nad oleks võinud eelnevalt kontrollida, kas soovitud tulemus saavutati või mitte.
Konkreetseid firmasi nimetamata, olen saanud ka mina halbu kogemusi. Näiteks neile meeldiva töö puhul tehakse kiirelt hinnapakkumine. Tööd mida ei soovita teha, neile e-mailidele jäetakse vastamata, ka korduvatele. Viisakas oleks siis öelda, me ei taha seda tööd teostada.
Neil aeg nii kallis, kuid kliendi aega ei taheta väärtustada.
Võtab aega see kõik. Rehvitöökojad on ka tasapisi njuutovõtme omaks võtnud.