TDS kirjutas:
Ebatõenäoline. Õli pääs äravoolu peaks olema kergem kui kodadesse ja no sisselase on ju rõhuall.
No ma mõtlesin ka, et küll pealetulev õli väljuva õli karterisse pressib, kuid reaalsus on see, et kui õli vabalt ära ei voola, siis pressib osa õli ka õlirõngaste vahelt turbo kodadesse. Sisselase ei ole koguaeg rõhu all. Tühikäigul ja cruisimise ajal ei ole seal rõhku.
Tegelt ongi vist nii, et kõik süsteemid, millel turbo asub madalal (rear mount turbod, Porsche 911 jne) kasutavad turbo õli karterisse tagasisuunamiseks lisapumpa. Sama pidin ka mina tegema:

Esimese hooga kasutasin vana kütusepumpa (T-Rex, pildil väiksem). Esialgu see toimis, kuid peagi ei käinud see pump enam endise reipusega ringi ning summutist hakkas jälle tossu tulema. Ei oskagi öelda, kas õli paksus, selle temperatuur või puudulik pealevool sai pumbale saatuslikuks või oli pump lihtsalt oma ea ära elanud. Igatahes olin sunnitud eBayst tellima kalli raha eest spetsiaalselt selle jaoks mõeldud hammasrataspumba (pumba peale on kirjutatud hoopis "MARINE FUEL PUMP" :S). See teeb küll hirmsat häält, kuid siiani toimib.
Pumba lülituseks tegin kondensaatorist, takistist, transistorist ja releest koosneva aegrelee, et pump peale süüte välja keeramist paar minutit edasi töötaks ja kõik sinna niriseva õli karterisse saadaks:

Lõpptulemus selline:


risto995 kirjutas:
No masin liigub ka juba ?

Liigub, kuid "valmis" veel pole. Kuna piltide tegemine, töötlemine ja jutu kirjutamine on minu jaoks aeganõudev, siis olen selle teemaga reaalsest ajast pisut maas, kuid üritan järgi jõuda.