No nii, varsti on aasta täis kuidas on seda liikurit soetanud. Sai sõidetud selle aja jooksul 22 000 km. Nende 22k km käigus olen külastanud 2 korda St-Peterburi ja 1 kord Klaipedat-Palangat. Ja kõige imelikum on see, et aasta jooksul sellel Fiat-il oli ainult üks ootamatu remont - kuna mu auto aju on nõks käppitud, ei kannatanud 9 aastat vana intercooler piinamist, ja paisus ribadeks. Just mitu päeva enne reisimist Leetu, sai raisatud midagi 100 eur ringis, ja soetatud uus Valeo intercooler. Mis on hea, et õli see mootor ei võta, mul juba on kogutud 1.5L Castrol Magnatec DPF õli kannis, Lancial ma olen aeg ajalt lisanud õli juurde, siin aga iga 10 000 km järgi ei kulu mite ühtegi grammi. Hiljuti käisin ülevaatusel, auto läbis puhtalt (vaatamata, et AGR süsteem on välja lülitatud), amortid on näitanud nii ees, kui tagant 92%, esimest korda oma silmaga nägin sellist näidu. Mõned pildid valukatega (praegu kahetsen, et ei võtnud 17 või isegi 18" valukaid).


Suverehvid soetasin veebruaris, kes taipab, see saab aru miks tegin sellist pildi

Mida saan öelda, Joopel on suht töökindel auto, olgu iluvõrel FIAT-i märg, aga tehniliselt see on Vectra C/Saab 9-3. Ah jaa, stabikakondid ka sai vahetatud, ostsin OPEL OEM kondid, olid mingi 10 eur/tk, B-osa oleks 2 korda soodsamad, aga ma alla Lemforderi ei kasuta varuosi enda autodes
