Nojah, kolbidega hakkas alles paras seebiooper pihta. Kui mõni aeg tagasi oli Frontera varuosi palju saada, sest kered mädanesid ümbert ära, siis nüüd ma ei suutnud enam mitte kuskilt 2.4 mootorit varuosadeks leida. Lõpuks avastasin, et uusi originaal Mahle kolbe saab suht mõistliku hinnaga osta. Tellisin ära ja mõtlesin, et on juba olemas, kuid paari päeva pärast tuli vastus, et tootjal neid enam laos pole ning niipea pole plaanis juurde ka toota

Jälle nullis tagasi. Lõpuks leidsin kuskilt foorumist Omega pealt võetud 2.4 mootori alumise osa:

Võtsin sealt ühe kolvi välja, kuid minuomaga võrreldes paistis, et midagi ei klapi. No ja oligi - ostetud mootori kolvid olid remontmõõdus

Nagu WTF, kes viitsib mingit Opeli mootorit puurida ja möllata? Igatahes, ega mul muud üle ei jäänud, kui võtta kasutusse terve ostetud alumine osa, kuid sellega oli järgmine probleem. Mootor oli kuskil rentslis vedelenud ja silindri seinad kergelt roostes ning kolvirõngad täiesti kinni.
Silindri seinad hoonisin üle ja kolvirõngad panin uued:


Saaled tundusid head, neid ei puutunud:

Otsakaanel olid mingid erinevused, see läks vana mootori oma, tihendid läksid enamus uued, ainult mõned päevad sõitnud plokikaanetihendit ei raatsinud uut osta, sest see oli suht kallis:

Kolmest otsakaanetihendist õnnestus mul tellida vaid üks - vasakpoolne. Teisi polnud kuskil ladudes ning need tuli ise lõigata:

Tellitud tihend istus kah hindele kolm miinus. Lisaks tuli seda otstest lühemaks lõigata:
