Vana rattalaager augus 64mm, auk on 64mm ja tellitud uus laager on 64mm. Ometigi uut ja vana võrreldes on tundub uus väiksem olema

Muidugi olid vana laagri servad kumerad mida esimese hooga ei arvestanud ja seetõttu enda kuulid peas kinni kiilusid. Õnneks kontrollisin Carstopi uksetaga üle ja HL Autoosade Tanel ajas asja taas võimalikult kiirelt korda

Võtsin püstaku kaasa ja kadake tee Carstop pressis asja sisse. Pole endal vaja suruõhu haamrit ostagi...
Kokku pannes sai ka väike madaldus alla pistetud ja lühikese käiguga amort lisaks. Alla pannes selgus, et see sari teeb auto täpselt nii madalaks nagu tühjade rehvidega. Tung enam alla mahtuda ei tahtnud
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpl1/v/t1.0-9/12928268_1010662629008563_7866505126938508019_n.jpg?oh=6c9af4c1584a5841c6a8559b0ed4e792&oe=57C09813Kõik vajalikud poldid/mutrid ostsin probleemide vältimiseks muidugi GM´i OEM aga kuhu sa neid ikka keerad, kui liigendlaagri keermed suures enamuses maas on.

Ma ei tea kuidas aga igatahes Viljandi Abovo OÜ oli tegemist riiuli tootega ja jõudsin paar minutit enne sulgemist asja ära tuua.
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/12932982_1012019978872828_2439705082447615699_n.jpg?oh=0512c028286eb9910ab89fedf22db6c8&oe=577DE627Kuna mul nurgas vedelesid mõõdu järgi pea uued pidurikettad siis sai üks neist prooviks üle treitud. Kuna tulemus oli hea siis viisin teise ka Sillerisse treimisele. Selle töö eest võtavad nad ainult viieka. Täpselt samamoodi olid minimaalse kulumisega Ferodo klotsid nurgas vedelemas. Proovi mõttes silusin natuke katet ja igati hea jäi. Ülemine siis silutud, keskmine algses olukorras Ferodo ja alumine mingi suvaline klots.
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/12923292_1012019988872827_5674930079867813918_n.jpg?oh=3c16574ef292e7ba4922a8f5cfddc36c&oe=57BAD19ELisaks sai seekord ka summuti ette võetud mis igalt poolt lekkida tahtis. Pandud sai korralik downpipe ja tolle otsas liikuv liigend suka vastu vahetatud. Kusjuures lollakas suka sisemine võru suutis veel ära tulla. Viljandi fixusest pärit, ilge saast tükk aga valida sealt ka midagi ei ole. Pidama ta pärast 2 tunnist nussmist igatahes jäi.
Ja muidugi sai ka mootor esimest korda tööle pandud. Läks kenasti kohe tööle, kui kütus peale tuli ja töötab super ühtlaselt. Võiks ju ka tõukurid kõik ära vahetada. Rihmaratta vahetusosa keskmine ava oli liiga väike ja seetõttu oma kohale ei läinud ja vastu pinguti polti kolises, pidin vana tagasi panema. Ise olen toyota 3sge mees ja rihma manuaalne pingutamine tundub ajuvaba tegevus mis kuidagi välja ei tahtnud tulla esimese hooga. Nüüd igatahes hakkan veelgi intensiivsemalt normaalset sisselaske kollektorit otsima, et kogu jõud valla päästa. Hobuseid on vähe ja igaüks on arvel.