Kepsu tugevust on silmaga võimatu hinnata - seda peab aeg näitama.
Kogemuste omandamise mõttes kaalusin kepsud ja kolvid üle, kuigi väidetavalt normaalsete pöörete puhul (kuni 6500rpm) ei ole see väga oluline. Jõudude sõltuvus pööretest kasvab astmeliselt ning alles kõrgete pöörete puhul (mis minu puhul pole teema) hakkab täppiskaal rolli mängima.

Tellitud kepsude raskeima ja kergeima kepsu kaaluvahe oli 2.3g. Vanade kepsude kaaluvahe oli näiteks 4.2g. Samas mul puudub igsasugune info selle mootori ajaloo kohta - kolbe on keegi kunagi kindlasti vahetanud, kuid kas ka kepsusid, kelle poolt ja kui osavalt, ei tea. Ühesõnaga ma ei oska öelda, kas vana mootori 4.2g erinevus oli OK.

Kepsusid peaks kaalu ajama kahes osas - ülemine ja alumine osa eraldi, sest kepsu ülemine osa liigub üles-alla, kuid kepsu alumine osa liigub ringiratast. Selle jaoks tehakse kiigetaolised rakised, mis on kaalu suhtes täpselt fikseeritud ning kepsu osad toetuvad laagrite peale. Minul ei õnnestunud paari katsega piisavat täpsust võimaldavat rakist teha ning lõin käega. Ainsa asjana ajasin kepsude alumised pooled omavahel kaalu. See kaalujaoutst hullemaks teha ei saa. Niimoodi jäi kogu kepsude kaaluerinevuseks 1.4g.

Vanade kolbide kaaluerinevus oli 2.0g. Keith Black kolbe sain 7tk ning nende kaaluvahe oli 2.3g. Kuna neid oli vaja väntvõlli vastukaalude pärast nagunii freesida, siis freesisin igalt kolvilt täpselt nii palju, et lõpuks jäi nende kaaluerinevus 0.1g.

Huvitav fakt on ka see, et kui kolb mootorist välja võtta, siis on ta õline. Peale selle õli brake cleaneriga maha pesemist on kolb ca 1g kergem. Enne mootorisse panekut lasin kolvile kihi õli peale. Peale seda oli kolb 3g raskem.
Hiina kepsud tulid ilma poltideta. Kuna originaalkepsude poldid ei sobinud, siis tellisin ARP omad. Need maksid küll pea pool kepsude hinnast, kuid kuskilt lugesin, et kepsupoldid saavad mootoris kõige suurema koormuse, seega ei tahtnud selle koha pealt säästa.
