Tervist, pole enam väga pikalt siia teemasse miskit kirjutanud, vaatasin et teine isegi unustuste hõlma vajunud, eks põhjus peitus ka selles, et talvel auto seis, kuigi auto on endiselt alles, sõidab ja on nipet näpet ka nokitsetud autot. Vahetult enne talveunne saatmist sai lõpu ka mu kindlustuse saaga, värvi läks kapott, vahetusse esitiib, tuli ja stange. Jupid said külge kõik uued (peale kapoti).
Märtsis sai auto talveunest ära toodud, kuna "igatsus" A4 järgi oli juba suur ja vaatasin et ilmad kisuvad ka sulaks juba ( polnud ammu enam lund sadanud). Mõeldud tehtud, sai Saaremaa poole liigutud ja auto ära toodud. Üllatus oli suur kui päev hiljem tagasi jõudes siin lumi maas oli, nii et kui palju ma ka ei püüdnud siis talv ja lumi autol nägemata ei jäänud, olgugi et ainult üheks päevaks. Väike meenutus ka sellest.

Hiljem sai pmst slikiks kulunud rehvid vahetatud tutikate vastu ning tagasi pandud autole xenonid, kuna halogeeniga valgustus mind ei rahuldanud ja visuaalne osa on ka muidugi peale järjekordset uuendust parem. Lisaks said vahetatud ka summuti sukk, kuna hääl oli üsna valjuks läinud juba, autos istudes oli küll hääl ilus kui vasak poolset pedaali muljuda, kuid selge oli see, et niimoodi ÜV ei läbi.
Nokitsemisega sai jõutud ka otsapidi salongi:
* Vahetatud sai käigukangi nupp, millel talvel hiired naha olid endale sisse hekseldanud ja osa ka nupust. Kuna nupul nkn oli nahk lahti ühest kohast ja kulunud siis väga kahju ei olnud.
* EnricoN-ga sai paar diili tehtud ning nõnda leidsid koha endale autos käigukangi ümber käiv puidust ümbris mis enne oli must plastik ning FL kässari kangi ümbris.
Ja lõpetuseks panen ka mõned pildid autost nii seest kui väljast, kui keegi ära unustanud on, mis apastraadist jutt.
Kõigepealt siis toast..


.... Ja mõni ka väljast ...



Ja siis ka väike pilt kellaplokist millele ilmusid sügisel millidega taustad, paraku küll diisli taust, aga ajab esialgu asja ära.

Uuendusteni.