Juba talvest saati oli kole suur mure, et soojaks läks aeglaselt ja maanteel kulgedes kippus salong külmaks minema. Kuna termostaat on ikkagi üsna keerukas ja kallis mehhanism, siis olin seda pikalt edasi lükanud. Täna hommikul aga saabus pakike osadega ja otsisin instrumendid välja.
Eelmine kord kui s80 termostaadi telisin, siis oli vale tihend kaasas. Seekord oli aga karbis rõngaid ja tihendeid 7x rohkem kui vaja.

Tegin peale seda koha testdraivi ka, aga seier püsib ikka Min. juures ja ei taha kuidagi keskele tõusta. Tuleb välja kas näidik ise on jahe, termostaat ise küpse juba uuest peast või hoopiski vana poldki per$es.
Kuna järgmine kuu tuleb juba ülevaatusele minna ja kuna katkise kantossiga pikalt rallit ei sõida otsustasin selle tähtsa ülekandesõlme refurbisshida. Eelenevalt oli seda keegi juba üritanud mäikaiveri teibiga lappida, aga löga oli väljas ja muda sees(muidu peaks vastupidi olema). Tegelt oleks mul ka savi olnud, aga uus ots(kui vana ptsi lasta) maksab pea 100€, siis lihtsalt pidi nii tegema.



Mis on aga selle auto puhul täis nss on see et mitte ükski kuradi polt või mutter mis on kuskil põhja all või raami külles ei keera.