SPL ridades algas hommik uue mõõteseadme ja tarkvara tutvumisega, kuna litsentsi sain kätte alles võistluspäeva hommikul, mistõttu testimiseks väga aega ei olnud. (Kes arvab, et jätsime asja viimasele minutile, siis ostutellimus sai tehtud 9 kuud, jah 9 kuud tagasi!). Õnneks jõudis TermLab ise suurte pingutuste saatel DHL Expressiga kohale nädal enne võistlusi, kuid siis selgus, et võimsuse mõõtmise lisapakett on saatmata. Kibekiirelt DHL Ultra Expressiga (ärge hinda küsige) jõudis ka mõõteseadme komplekt kohale neljapäeva õhupoolikul. Installides selgus, et litsentsi pole, mis siis aktiveeriti alles reede öösel vastu laupäeva. Õnneks oli Wayne Harris isiklikult kiirelt abiks.
Uus mõõtetehnika on küll äge ja võimaldab paremat ülevaadet toimuvast, kuid leidsime ka paar bug'i, mis võttis paaril korral kõhu täitsa õõnsaks...et mis saab

Qualifikatsioonis otsustas süsteem mitte tulemusi fikseerida vaid hakkas võtma mingit aritmeetilist keskmist, kuigi oli määratud "peak hold". Õnneks factory reset aitas ja saime jätkata.
Qualifikatsioonis oli meil mõõta kokku 24 autot, millest pea pooltel oli kodutöö jäänud natukene kesiseks - aga ei ole hullu, esimene võistlus siiski. Õnneks leidsime kõikidele murekohtadele lahendused, õiged sagedused ja võimaluse ka võimsuse mõõtmiseks, kuid siiski ajakulule pani see paraja hoobi.
Street Stock 2000 klassi veerandfinaalis tekkis järjekordne väikse segaduse - programm ajas võimsuse kordajad võistlejate vahel sassi ja võimsused läksid lõhki. Õnneks võimaldas programm tekkinud mure käsitsi ära parandada ja kõik klappis.
Olime ajagraafikust tublisti maas, ilm oli pööranud lausvihmaks ja õhus seisis küsimus, et kas võistlus katkestada või mis edasi... võistlejatest ja fännidest oli lihtsalt nii kahju, et süda tilkus verd
Õnneks olid head sponsorid laenanud kaks telki, mille all õnnestus siiski poolkuivalt mõõtmisi teostada, uputamata mõõtetehnikat, otsustasime selle mõõduvõtu võimalikult kiirelt lõpuni viia.
Meil oli rekordarv võistlejaid, palju uusi tegelasi ja meil on puhas rõõm, et antud spordiala on hakkanud elavnema.
Võistlusklassina hääletatud Street Stock 2000 klassi peab ilmselt kaheks lööma, sest esimesed kaheksa meest makuks soliidselt 2000W piirimaale, kuid järgmised kaheksa sobiks paremini Street Stock 500 klassi, kuhu tavameestel on ka asja. Kaalume järgmisteks võistlusteks uue võistlusklassi loomist - kuidas ja mis tingimustel on hetkel veel arutamisel. Kindlasti hoiame teid toimuvaga kursis ja EASCA lehel hoidke kindlasti silma peal!
Võimsuse mõtmisega seotud klassides ja ka teistele osalejatele paneme südamele, et palun tehke ettevalmistusi, et mõõtmised läheksid kiiremini ja ladusamalt:
* Tagada ligipääs kõlarikaablitele võimsuse mõõtmiseks - ampertangide ja testri üehdamiseks.
* Heliüsteem peaks olema ette valmistatud ja olema töökorras, kui mõõtma tulete (süsteemi remontimine mõõtmis alas ei ole sportlik lähenemine).
* Helisüsteemi seaded peaks olema sobilikud maksimaalse tulemuse saavutamiseks (süsteemi seadistamine mõõtmise alas on ajakulu endale ja teistele).
* Oleks soovituslik omada andmekandjat, mis varustatud õige meediaga maksimaalse helirõhu saavutamise eesmärgil - ei ole hullu, meil on alati ka teile pakkuda CD-plaati siinustoonidega, kuid ajaliselt läheks asi ladusamalt, kui see oleks teil endil olemas. (küsige, me jagame seda meediat teile meeleldi).
* Kontrollida eelnevalt helisüsteemi vastavust antud võistlusklassile ja reeglitele!
* Õige sagedus - Kodutööna võiks oma helisüsteemi kõige valjema sageduse välja selgitada. Kellel pole võimalust kasutada testimiseks vajaliku mõõtetehnikat siis meil on olemas kaks TermLabi, mida me välja rendime, et saaksite oma helisüsteemi kodus katsetada (võtke julgelt ühendust).
* Võimsuspiiranguga klassides võistlejaid kutsuks üles võistlustele eelnevalt oma helisüsteemi katsetama ja häälestama nõnda, et oleks võimalik oma helisüsteemi kasutada maksimaalselt lähedale lubatud võimsuspiirangut -soetada/laenata ampertange ja testrit võimsuse mõõtmiseks.
Kindlasti on ka meie poolt asju veel teha, et antud formaadis üritused paremini sujuks ja proovime järgmiseks korraks mõned parendused sisse viia:
* Korralik teadete tahvel, kus oleks jooksvalt tulemused üleval.
* Proovime tulemused online saada, et mõõtmisalalt eemal olles oleks asjast ülevaade - töö käib!
* Oma helisüsteem info edastamiseks. (Sai muretsetud wireless mikker, aga selle tööraadius ei olnud paraku piisav tuningu telgist meie telgini).
* Koostame täpsema võistlusjuhendi.
* Koostame juhendi võimsuse piiranguga klasside jaoks - kuidas mõõta ise võimsust.
* Kõik ettepanekud ja kriitika on alati teretulnud!Kokkuvõtlikult tahaks tänada kõiki võistlejaid ja fänne, kes halvast ilmast hoolimata ei löönud käega ja jäid oma tulemuste nimel võitlema ning sõpradele kaasa elama.
Täname omalt poolt
ECC Tuningut kelleta selliseid üritusi ei oleks ja
Noort
Tehnikut auhindadega toetamise eest. Eritänud
Alpinele, kes hoidis meie tehnika vihma eest kaitstuna!
Kohtumiseni 2 Juulil Haapsalus, Speedesti raames toimuval Eesti Meistrivõistluste teisel etapil.
EASCA