Nii. Tuleb vähe asisem post.
VAJUTA PILDILE ET NÄHA SUUREMALTÜhel ilusal õhtupoolel nokitsesin auto kallal, juhtumisi auto tagaosas olles, kiikasin korra auto alla, ning torkas silma üks koooole vaatepilt, esiteks, see summuti ei ole mitte remuse oma, vaid kõigest remuse summuti otsad.

Teiseks, katalüsaatorist tulev toru, mis jookseb summutisse, oli väliselt summuti küljest lahti.

No selge, mis seal ikka, täna siis asusin peale tööpäeva töö juures parandustöid tegema.
Auto õhku-


Summuti alt ära saamine oli ka omaette kunst. Esimene idee oli, et võtan peale katalüsaatorit alt ära. aga ei. Tuli välja et seal KA porri tehtud

Ega midagi, katalüsaatoriga koos siis alt ära, ja ka selleks pidin kasutama relakat et neid roostes polte küljest ära saada.

Kokku "keevitatud" . Midagi ilusat nagu ei ole. Pigem tundub et kokku situtud



Ja siis lahti lõigatud, ega sellest flansist midagi alles suuremat ei ole, pidin uue kiiruga vorpima, aeg oli piiratud ning sellise nussiga arvestanud ei olnud.



Uus värk siis, usun et tuli hea, arvestades et keevituse praktilisi töö tunde saab lugeda ühe käe peal..


vahepeal lappisin ka summutisse tuleva toru kinni korralikult, kuid kuna nii kiire oli siis ei tulnud meelde sellest pilti teha.
Lõppkokkuvõttes sain nüüd sumpsi alla tagasi ja hääl vähe pehmem ja parem. Aga oli ka üks puss pool, katt paistis veel vähemalt läbi. Mis siinkohal muud öelda kui aitähh eelmine "remondimees"
Kokku läks aega ala 4h ning üks korralikult paistes keskmine sõrm, sest kiirustades ikka juhtub ja sõrm sai korraliku paugu.
PS- keskluku sain ka korda

Kristiine parkimismajas jäi mx5 silma. Kiire klõps.

