Pärnu jaoks otsustasin salongis suuremad muudatused teha, asendasin armatuurlaua uue ja tugevama vastu ja tõstsin natuke põrandat ja tugevdasin seda, kõik loomulikult extreme reeglitega kooskõlas. Plaanis oli ka uksepolstrite ja laepolstri tugevdamine, kuid ajapuuduse tõttu ei jõudnud neid valmistada.


Juhi jalgealune on natuke nutune, kuid see on katuseluugiga isendite puhul üsna tavaline, katuseluugi vahelt tuleb vihm läbi ja otse põrandale, tehase mürasummutus oli suht märg kui ma välja võtsin. Minul on isegi hästi see põhi säilunud, esimesel golf kahel, mis ma ostsin, polnud seda üldse praktiliselt, siin aga on ainult üks väike auk.


Mingit suurt probleemi sellest hetkel pole kuna auto seisab koguaeg kuivas garaazis ja hullemaks asi ei lähe, samuti ei pea ma kartma, et sealt võib rõhk välja minna, kuna salong salong tuleb täiesti tihe, kui ma sellega lõpetan.
Armatuurlauale keevitasin terasest raami, et ta oleks jäigem (Suured tänud Nikolaile keevituse eest

)




Kasutasin tehase poldiauke, mis hoiavad roolivarrast paigas:

Kaheksane polt käib sinna muuseas, hoiab päris hästi:

Edasi kasutasin tungirauda, et raami sirgeks venitada:

Siis hakkasin autos sees keevitama raami karpide ja kesktunneli külge:



Samamoodi kundepoolt:


Järgmisena lisasin veel poste jäikuse nimel:


Paar korda läks sädemetest ka tehase mürasummutus põlema, kustutasin seda keevituskindadega, mis mul käes olid:

Väike selfi ka uue maskiga:

Põranda toeks keevitasin ühe toru ühest karbist teiseni, keevitasin ta ka kesktunneli külge:

Uue võimendi jaoks tuli keevitada raam, mis pidi kaitsma teda vibratsiooni eest, lihtsutama paigaldust ja nägema esinduslik välja:



Siis tuli aeg raam vineeriga katta, selleks kasutasin 6,3mm paksusega isepuurivaid kruve:









