Siin ta on - selle aasta Passat, mu esimene päris uus auto.
Või noh, panga oma aga sõita on sellegipoolest äge - ärge heitige.
Kätte sain selle lõpuks juuni alguses ning nüüdseks läbitud pea 5000 km.
Mootoriks 1.8TSI, käike vahetab DSG, veavad vaid esimesed rattad.
Audi kolmese disla pealt ridaneli bensukasse transfeer oli üsna šokeeriv, nüüdseks hakkan olukorraga harjuma. Sain ükspäev 2.0 turbobensukaga (mitte biturbo) sõitu teha ja päris hingemattev vahe on neil kahel mootoril. Jäi natukene kripeldama aga mis seal enam nutta.
Ideaalses maailmas oleks see auto kahene biturbo bens ja nelikvedu aaaga hinnakiri on avalik ja ilmselt ka üsna arusaadav, miks selle lahenduse kasuks otsustasin.
Olulisemast varustusest niipalju:
Highline pakett, R-line exterior, tehase "madaldus"
Webasto, soendusega rool ja esiklaas, el. tagaluuk, keyless.
Discover Pro + Dynaudio, Tagurduskaamera ja Active Info Display
Pruun nahk ja tagumised kardinad.
Valguspakett - kõik LED, salongis ka meeleoluvalgus.
Värv ei ole pärla vaid tavaline valge. 5 meetri pealt vahet ei tee, savi.
20 tolli suveratas, talvekas on veidi lahtine. 17 on mannetu..
Juurde võtsin ka "suitsetaja paketi" - sai sigaretisüütaja kaasa.

Ma tean, et ühel foorumikaaslasel on samasugune aga coilidega. Nats kipitab aga eriti ei raatsi, vähemalt veel.
Totaalsest õnnest jäi puudu must lagi, mida paraku vaid R-line sisepaketiga saab, millega ka must nahk/alcantra sisu. Kuna mulle aga Audist see pruun nahk nii armsaks jäi, tahtsin kindlasti pruuni nahksisu.
Erilist remondipäevikut vist ei tule (ma loodan), pigem enda jaoks märk maha ja bemmimeestele miskit hambusse

Heitige või ärge heitige, auto on uus ja sõita mõnus.

Lohakat pildimaterjali ka (toast ei olegi ühtegi teinud, aseaineks konfiguraatori pildid):







