Räägib siis vahepeal toimunust ka veidi.
Mõlema poole tagumised koopad sai seest veidi sügavamaks tehtud, et oleks rattal rohkem ruumi seal.
Sai ära lõigatud mingi osa, see mis alles jäi üles löödud ning uus tükk keevitatud vahele.


Tagumisel tiival tagant sai roostes koht välja vahetatud.


Siis sai veidi põhja puhastatud ja hiljem happekrundiga üle tehtud.


Järgmisena tegin salongi ka seest puhtaks.


Kuna Caddy ei lastud enam tööl teha ja auto ära viimise kuupäevaks sai esimene september, siis mõtlesin, et võiks enne liivapritsi minna.
Kuna see, kes teenust pakkus tegi seda õues, siis oli vaja oodata kuiva ilma ja teised rattad alla saada.
Vahepeal olin tellinud kasutajalt jOnts tagumise silla puksid - sai ka sild korralikult alla lõpuks.
Järgmisel päeval läksid Dacia plekid alla ning jäin ootama ilusaid ilmasid, nädalavahetusel tööd ei tehtud ja nii need nädalad läksid.

Paar päeva oli jäänud esimese septembrini ning mõtlesin, et ega ilma enam tulegi - viin uude kohta masina ära.
Õnneks ei pidanud sebima treilerit, kuna vahepeal olin endale toonud ühe '77 aasta Mersu. Sai Caddy peale aetud ning garaaži sõitma hakatud.
Mersul kütusepaagi andur ei töödanud ja nii ma poole Nõmme mäe peale alguses jäingi.
Alguses hakkasin tagurpidi alla tulema, aga liiklus oli päris halb ja proovisin vaikselt esimesega üles sõita, õnneks puterdas ära...
Õnneks oli sõber ka teel garaaži ning sai kõne tehtud, tuldi järgi ja läksime kütusele järgi.


Nii Caddy uude koju nukrutsema jäi.

Mõned päevad hiljem tuli ilus päikesepaisteline ilm, tööd õnneks väga polnud ja kohe Mersuga garaaži Caddyle järgi.

Paar tundi pritsimist ja kodus ta jälle oligi.




Kohe läks esimene kiht happekrunti peale ning järgmisel päeval veel teine ka.


Kuna axle flipiga liiguvad rattad ettepoole, siis sai tehtud 6cm paksused flantsid, millega siis veidi madalamaks ning rattad ilusti keskele.
Tõstsin auto üles ja liigutasin silda 2cm taha ning tegin vastavalt sellele asjad.
Valmis flantsidest pilti pole, aga puurisin neile 2 auku, üks ühele poole ja teine teisele poole, millede erinevus üksteise suhtes on 2 cm.



Ükspäev avastasin tagaluugi ka riiulis seismas, tõmbasin veidi kettaga puhtamaks.
Hetkel rohkem pole jõudnud, aga pärast läheb happekrundi alla, et ei läheks uuesti sama koledaks.


Vahepeal olen tellinud uued tiivaääred ning karbid. Nädalavahetusel sai veidi neid ka külge proovitud.
Tellisin ühed karbid veel kuna Golf 1 teljevahe väiksem - kahest saab ühe hea kokku küll.
Enne karbi külge panemist sai happekrunt peale lastud.




Karbi installimise kõrvalt sai tiiba ka proovitud, alguses panin originaal kohta ning lõikasin lahti ja venitasin eemale - ei sobinud.
Selle ajaga jõudis sõber karbil keevituse punktid maha käiata.



Järgmisel päeval võtsin tiivaääre šablooni tegemiseks kaasa rulli paberit, aga siis tuli mõte, et paneks ääre veidi kõrgemale ja tõmbaks eemale.
Mõeldud-tehtud ja jäi päris hea isegi, nüüd vaja uus tiivaäär tellida, sest praegune nii palju retsi ja lõikamist saanud erinevate proovimiste käigus.

Täna sai karbile keevitus kohtadesse tina peale pandud, sisse läks kerevaha ja peale happekrunt.


Paari kuu pärast järgmine uuendus 6473932 pildiga siis.