No selge, eks siis peab mingil hetkel seda veidi rohkem lahkama.
Kuid suures plaanis on Corrado ja Alfa poolelt olnud vaikus, Nimelt siin sai veidi äri tehtud ja autoparki on tekkinud lisa.
Aga alustame algusest.
Nimelt üks sõbranna pakkus mulle autot. Seda ta pakkus mulle ka kuskil aasta tagasi, kuid siis asi jäi soiku. Nüüd aga oli kiireks läinud - uus auto olemas ja kahet autot noorpere ülal pidada ei jaksa. See kajastus ka hinnas - nimelt alla miinimumpalga oli hind.
Tegemist oli siis Golf IV-ga, 5 ust, 1.9 SDI, manuaal. Tehniline pool ok, üv olemas, kindlustus ka. Kuid, suur läbisõit oli veidi ära väsitanud auto.
Käisin vaatasin, olin juut ja tingisin veel omakorda hinda alla ja sain ta siis endale.
Auto muidugi oli jube sitane seest, tegemist ehitusmehe tööautoga siiski.
Esmased pildid siis tööpõllust:









Siin oli kohe selge, et tööd vaja sitaks teha.





Kuna aga käed-jalad otsas, keemilise tegemiseks aparaat olemas ja aega oli nagu ka, sai töö ette võetud ja ära tehtud.
Lõpptulemus jäi küll veidi väsinud, kuid siiski. Auto oli puhtam ja kannatas ka müüki suruda. Eelnevalt oleks ilmselt ilma pikema jututa pakutud ainult 500. Kuigi oleks see tähendanud kasumit, ei saanud seda nii jätta.













Turgu läks siis sellisena ja kuna hinna poolest oli ta turu kõige odavam, siis pakkus see paljudele huvi. Isegi Etibar oli huvitatud, kuid ei teagi, kas ta tuli lõpuks vaatama või ei. Pole õrna aimugi, millised enamus kohalikke ärikaid siin välja näevad tegelikkuses ja ega eriti ei viitsinud süveneda ka.
Vahetuspakkumisi tuli ka muidugi ja lõpuks ka vahetuseks läks. Paras kadalipp muidugi oli, seoses tööaegade ja muuga, kuid lõpp-tulemusel õnnestus kõik ja nii läkski Golf 1:1-le vahetuseks selle vastu:
















Tegemist siis 98 aasta Omega B-ga. Varustuse list pikk, ÜV pikem kui Golfil, LS väiksem ja muidu selline, okei pill. Kere poolest pole muidugi mitte ideaalne kuid võrreldes keskmise Oomiga, pole hullu miskit.
Esimese asjana muidugi vaatasin sellest vahetusest mööda. Kuid kuulutuses oli ka kirjas ja ka müüja mainis, et auto ajalugu kontrollitav Amservis. Veidi skeptiline muidugi olin, sest räägitakse vahest ikka igast asju.

Kuid oligi. Kõik arved tehtud tööde kohta olemas, Amservis ajalugu klappis ka. Auto Eestisse toomise hetkest käinud esinduses hoolduses. Muidugi viimase aasta sees, kui omanike vahetusi toimus, polnud seda juhtunud, kuid vähemalt arved olemas Opelaasist ja ka mujalt.
Varustuse poole pealt olemas siis kõik, mida hing ihaldab: 4x el aknad, el peeglid, el. katuseluuk, kliima, istmesoojendused, nahksisu, püsikiirushoidja, tehase xenon, telefonihoidja, MF rool, käetoed ees-taga, ees ka telefonihoidja. Kindlasti on seal veel varustust lisaks, kuid suures plaanis võib juba rahul olla. Kirsiks tordil muidugi V6 mootor ja manuaalkast. Need kokku panna tagaveoga ja saamegi auto, mille turustamine enne talve on lihtsam kui lapselt kommi võtmine.
Pisivigu muidugi on ka, kuid pole midagi ületamatut. Kõige tähtsam aga see, et tehniline pool on suurepärane. Õlilekked puuduvad, pidurid korras, veermik tihe.
Kurb lugu muidugi selles, et pärast lühikest autoga koosveedetud aega on juba emotsioonid vaikselt võitu saamas. Kuid endale põhjendamine, miks õige oleks mul kolme autot vaja, on veel keeruline. Aga kõigest jooksvalt.
Niiet, selline siis lugu on. Veidi pikk ja piltiderohke, kuid teisiti ei oska.
Eks kiitke-laitke, kuid diiliga ise küll rahul.