Sai siis autovahetus tehtud ja enamik Civicus olnud heliteemat läheb nüüd ümber Cuprasse. Sel korral on autoks natuke edevam 2016a Leon Cupra ST, 2.0turbo, 213kW.
Auto ise

Kogu süsteemi ehitamine sai alguse juulis, pärast 3 nädalast puhkust, sest kes see puhkuse ajal tarku asju ikka teeb. Hetkel on tehtud:
helisummutus: esimesed ja tagumised uksed. Ees 4mm pigi välisplekil ja 2mm + summutus sisemisel + polstril sama teema. Tagumised said 2mm pigi välimistesse. Tagumistest istmestest taha poole on sama 4mm pigi + 12mm summutust nii põranda all kui ka taga põsed. Kõik rattakoopad said samamoodi 4mm pigi + 12mm mati. Laisk, nagu ka eelmisel korral, ei mõõtnud enne neid töid autos müra...mis seal ikka.
Hetkel on ustesse veetud 2.5mm2 kaablid kõlaritele. Originaalis olid ees 8", läksid asemele 6.5 Hertz HSK156. "Tore" avastus oli see, et ukse kaablid jooksevad kõik läbi pistiku, õnneks need käisid suht viisakalt lahti ja sai seal originaaljuhtmestusele paralleelselt 2.5mm paralleeli pandud (pistiku poolt siis). Hertzideni jooksevad ilusti ikka 2.5mm juhtmed ussniahas, klemmid läbipaistva termo all. Tagumised uksed jäävad ka sel korral heliteemast välja.
Kuna kindalaekas olevast makist tulevad kõik kõlarite juhtmed eraldi välja siis sela tuleb veel nati lõikumist teha, teen nn RCA väljundid prose Hi sisendi peale, millest prose signaali järgi võtab ka remote-i ja jagab seda võimudele edasi.
Eile sai läbi tulemüüri veetud toitekaabel, otseloomulikult jälle ussinahas, mootoriruumis plastiktorus. Homme peaks süsteemile hääled-toited sisse saama puhuda.
Tweeterid ja midide jaoks sai siis esmakordselt tehtud klaasfiibrist piilarite modifikatsioon, nüüdseks juba ka nahatatud. Väga hull, aga tore teema. Palju lihvimist ja majandamist. Tundub, et suunamine võiks parem olla, aga alati saab paremini. Üks suur nõue oli, et võimalikult vähe vaatevälja jääks häirima. Elementideks nagu ka eelmine kord Audes Voce AV3.0 ja Av1.1
Bassi osa hakkab praeguse plaani järgi täitma samamoodi nagu Civicus DLS UR12. Taha põse sisse sai tehtud klaasfiibrist kast (okei, tegelikult see tegemine kestab veel). Algul sai tehtud liiga väike, lootisn, et ei pea polstrit lõikuma aga nii mõnigi lisaliiter ruumalast tuli polstri tagant juurde. Esipaneeliks sai 18mm vineer, element tuleb jälle täielikult süvistatult, et keegi uugu ei oleks võimeline seda ära lõhkuma. Kuna esipaneel tuleb nn "tasapinnast" kuskil 5cm väljapoole siis tuleb ka pagasiruumi põrand uus teha, see samas tuleb ka ampracki tõttu uus niikuinii.
Amprack tuleb siis nn topeltpõranda alla istmete poole. Toitejaotus karp, Hertz HCP 1D bassikõlarile ja tuttava disainitud 6 kanaliga class-D võimendi tuleb toitma ülejäänud süsteemi. Lisaks neile samas kohas Gladeni 6to8 heliprose. Tõenäoliselt tulevad kõik tõstetud nii, et ülemised osad tuleks läbi põranda, jahutuse ja show mõttes, eks näis kuidas läheb. RCA kaablid tuli kõik uued teha kuna tegin vea ja lõikasin ühe olemasoleva puruks, pisar tuli silma 15 kiudu oli kogu varjestus, mis neil oli. Uued RCA pistikud said tellitud Supra valikust, korralik helikaabel + sukk ümber, kõik eri pikkusega, plaadi küljes kinni.
Hetkeseisuga on tööd veel palju, et Motoshowle mitte ainult teisi kuulama minna:
1) Aku juurest kaitsmele lisaklambri valmistamine, juhtmestuse lõpetamine.
2) Ampracki paigaldus (palju tuleks seal viisakamaks teha veel.
3) Class D ootab jätkuvalt 6 kanaliga võimendi klemm-terminali.
4) Kõlari juhtmed kõik ühendada, katsetada süsteemi töökorda.
5) Maki tagant RCA juhtmed joota (otsad on juba maki taga olemas)
6) Bassikastiga on ka palju fiiberdamis-lihvmist, tegemist, katteriidega katmist jne.
7) Uus põrand nii liiguv osa kui ampracki kohale
ja siis veel see pisiasi ehk häälestamine.
Mõned pildid ka, üldiselt üritan siia asju üles visata:
http://www.egertifoto.com/galerii/index ... tegory/913Piilarid algjärgus:

Ampracki üldine väljanägemine, ka samamoodi vanem pilt:

Esimene katsetus vormi teha, polstri peale:

Bassikas esipaneeliga, uputatud:

Umbes nii võiks pärast välja näha:

Fiibrijurakas:
