Mõnest eelmisest masinast teemad olnud, mõtlesin et teeks sellest ka.
Tegu siis 2003a E320. Toodud on ta saksast kevadel ja teha on saanud masinal palju.
Tuues nägi ta välja selline:

.
Masin Eestis veel arvel polnud ja sai nende nr veits kauem liikuda kui tohiks. Mingi aeg sain masina arvele.

Suht esimese asjana sai masinale pandud toonklaas. Ilma oli ikka üpris imelik.


Juba ostes panin tähele et sõidan nagu aurikuga. Nina oli liiga üleval. Uurisin pikalt milles võib asi olla. Arvasin et on pandud classicu vedrud. Need on pisut pikemad. Kuna osadel mersudel on vähemalt esimene vedrustus reguleeritav sai amordid alt võetud.

Ja kui vedrud maas, oligi selge et stopperrõngad olid kõige ülemises asendis. Panin nii alla kui sai.

JA masinal oli hoopis teine välimus. Ja kõrgusega sai rahule jääda.

Ostust saadik kõlises tagumine üks pytt. Selline kõlin nagu oleks sõel lahti. Hoides jalaga pinget peal, kadus heli. Sai siis sumps alt võetud ja sai ka asjale jälile.

Toru kallutades tuli välja väike sõela tykk vms.

Kuna veljed olid orig ja sellised kylmaks jätvad ja tehniline osa oli korras sai ostetud uued veljed. Velgedeks siis R19 erilaiused.

Peale läksid tutikad hiinakad. 245/35/r19 ja 235/35/19. Aga suvega kulusid tagumised poole peale aga esimesed nagu uued. See hiina värk ikka kulub. (sillad R19 paika pandud)

Välja näeb nyyd suht okei. Kuigi plaane on veel mida välimuses muuta ja paar asja ootavad oma kohale saamist




Septembris sai teha suurem hooldus. Kõik filtrid ja õlid. Esisillas on tänaseni väike kahtlane kobin ja ei tea seni mis seda teeb. Kuna on plaan masinaga natukene kauem liikuda siis sai teha ka kkasti pesu Hõbenooles. See ei läinud ka päris nii nagu oleks pidanud. Kõik oli ilus ja kena, testisid masinat vana õliga ja siis pesu ja uus sisse ja uuesti testima. Kast on nyyd väga sujuv ja toimetab hästi. Õli oli küll must aga mitte kõige hullem. Pärast tehnikud lisasid et selle aastakäigu masina radikas on eos juba selline et kkasti õli ja jahutusv võivad seguneda tänu puudulikule radikale ja seoses sellega panin uue radika masinale et ennetada 1500e kasti rem.

Sellega oli korras aga siis oli järgmine ebameeldiv asi. Kasti testimise käigus purunes tagumine yks piduritoru (ei näinud umbe mäda välja) Mehed ytlesid, et seda tuleb seal ette aga ikkagi, pole sellise teguviisiga hetkel rahul ja vaatab mis sellega saab. Kuid nyyd pidurid korras ja kast on hea


Mingi aeg tagasi avastasin et 1 ja 2 pihustiseibid natukene lekivad ja seega said kõik pihustid uued seibid ja tagasivooluvoolikud said uued pandud ja kõik see jama pärast puhtaks pestud.
Enne vahetust:

Kuna väljas juba suht jahe ja termostaat ambas siis sai see vahetatud uue vastu. Nüüd ilusti temp paigas jälle.



Kuna lumi tulemas siis sai R16 orig veljele pandud peale continental icecontact 2 ja võib lund ootama jääda


Tänaseks päevaks on päris palju tyypvigu ära tehtud ja tehniline pool viisakas peale selle väikse kobina. Siis saab võimaluse tegeleda kerega. Kunde pool on tagumisel uksel ja karbil väike mõlk jms. Kevadet jäävad ootama AMG stanged. Kindlasti on asju mida veel teinud olen ja kohe meelde ei tule. Ahjaa 3as pidurituli ka ei toiminud. Juhe oli puru.
Aga plaan midagi taolist kevadel teha;


Kui keegi oskab öelda mis võiks seda kobinat põhjustada võib teada anda. Viimati kui korralikult uurisime oli vahetada ainult puudulik rattalaager. Nt kui august läbi sõitta siis ei ole nagu 1 kolks vaid nagu miski põrub millegi peal/vastas vms.
Päikest
