Mõtlesin, et kuna masin juba tükkaega olnud ja oleks juba miskit näidata/rääkida siis teen ka teema.
Sain ta suvel mingiaeg (selle hooajaga jõudsin sõita ligi 3000km).
Pilt siis tehtud veel eelmise omaniku hoovis:

Esmalt tehtud: osad tuled "üles äratatud" ja põlema pandud, karpa puhastus, uus bens. filter, uus jagajakaan, kondekas (ükspäev jäi lambist säde liiga lahjaks, aitas kondeka vahetus), 3x rattalaagrid üle pingutatud (kuigi oleks vaja ilmselt uued panna). Nipet näpet veel...

Vahepeal tegin tevelt päris palju remonti ja igast värki ja sai vahepeal kopp ette, panin masina müüki selliselt:


Reaalsed ostuhuvilised õnneks puudusid ja jäi auto minule.
Vahepeal sai regullitud klapid ja vahetatud kontaktihaamer (oli kulunud). Regullitud sūūdet jne.
Pooleks oli ka roolikarbi üks polt (sai uus) ja vahetatud ühe rooliotsa "plastikust kausid" sai nagu uus

Ükspäev juhtus nii, hommik oli kena, sai mõni tiir tehtud ja mõeldud, et käiks ülevaatusel ära (kuna nostalgia päevadele naguinii minek, siis võiks olla). Käisin siis tallinnas, läbisin üv, tiirutasin siin-seal. Lõpuks maale tulime lãbi männiku, kust sõber pidi teise (punase) sapika võtma (ka nostalgjapävade tarbeks). Kõik pea-aegu sujus (st jõudsime omaljalal koju),kollasel sai bensiin otsa vahepeal ja punane kuumenes veits liiast...
Muidu oli vinge, aga maale jõudes tabas mind ebaõnn.

Vastaseks osutus veidi nôrgem isend, millele tetavasti metalli eriti ei raatsitud lisada...

(Avensis)
No ja õhtuks õllekõrvale jãi umbes selline seis:

Vahepeal proovisin "chip tuningut" :

Aga etteruttavalt võib öelda et segu jäi selle 01 karpaga liiga rikkaks. Seda vaatab kunagi hiljem edasi.
Nostalgia päevadeni polnud enam palju jäänud. Veel peaks jõudma gaasi ja toore trossid pikemaks teha, veidi tuulutus plekke modima ja muud nipet-näpet.


(Sai uued tūkid väikest peenlihvi ja sobitamist, ja nii ma nad kinni säristasin)


Õhtu lõpuks läks siis roostemuundur kah peale, nii igaksjuhuks.
Ja kerge kabo proov:

(Kapote lihtsalt peale töstetud ja vahesid pole mõtet zoomida...)
Viskan motost ka väikse pildi, siiani vist pole olnud.lisaks veel et õhufiltri "kaan" läheb vahetusse kroomi vastu ja õhutus plekid ka veel paigaldamatta...

Nostalgjapäevadel käidud.




Nii, kuna sain sapikale uue moto ja vana ei tahtnud kuidagi koostööd teha, siis otsustasin uue moto peale visata.
Uus mootor tundub olevat ikka väga heas korras. Igaljuhul käib nüüd ideaalselt ja ise tulemusega väga rahul

Saaga jätkub, plaane jagub
Ee... kui nūūd mõni aps sees on siis ärge olge kettas, polegi vist nii pikka postitust teinud
