Midagi vahepeal toimunud, pole küll palju kuid siiski samm edasi.
Kütusepaagi juhtmestiku tellisin siit
http://www.radiumauto.com - kontaktide ristlõige vs kaabel ise on naeruväärne aga ma pole esimene kes selle on tellinud, seega peaks toimima. Kui esimene pump otsad annab, siis vahepaagis on ikka kütet ja kohe tee äärde ei jää.
Paagi sisesed vollad koos filtritega olid ATL paagiga juba kaasas.
Läikivatest paakidest oli puudu roolivõim, sellega said hakkama UK mehed, tellisin Pro Alloy Motorsportst
http://www.proalloy.co.uk/ Korra juba nende teenuseid kasutanud ja jäin tööga väga rahule.

Sahtlist leidsin veel mootori aasad mis käisid küll soodapritsis aga pulbri rongist jäid maha ja olid natuke rooste läinud, läikivad osad on ilusad ja loodame et neid tuleb veel juurde.

Hakkab juba ilmet võtma, ruumi jääb kapoti all järjest vähemaks.

Radikas ja radika kinnitused ilusti paigas, sai nina uuesti kokku lapatud. Veendusin taas, et uued tiivad tuleb külge keerata, parem poolne tiib pisut viga kunagi saanud ja tulede raami vahe pole õige.

Rattad keerasin alla põhjusega, autot oli vaja veidi liigutada, et teha 3dscanneerimine nii eest kui tagant. Lasin scannida kogu mootori pealmise osa, tagant püstakud ning varurattaava, kirjutan viimasest pikemalt kui on tulemusi.

Seda tegin põhjusega, sest nüüd saab teha vajalikud detailid arvutis.
Esimesena teen kütuselatid.

Jätkasin juhtmete tegemisega, hetkel valmis süüde, pihustid ja andurid, aju ostan viimasena, sest siis saab kõige parema kombo raha eest.

Pihustite juhtmestik nii tume, et ei paista väljagi.
