Roostevabade detailide kogumine jätkub. Nüüd õnnestus leida õiges värvitoonis pagasnik.

Kuna sidur näitab vahest juba väsimuse märke, siis hakkasin tasapisi siduri vahetuseks juppe koguma. Algatuseks sai M20 ühemassiline hooratas koju toodud. Põhjuseks, miks hooratast vahetada on, et natuke läheb mootor erkasamaks ning ei pea enam tulevikus sellele lagisevale kahemassilisele mõtlema.

Järmise sammuna läheb hooratas treimisse, hetkel 8,4 kg, kus paigaldatakse ka M50 hammasvöö. Enne vaja aga Audi AAN sidurikorv ära osta, siis saab korektselt ka korvi ära tsentreerida ja treida ka sidurikäpa punn, mis on vajalik, kuna plaan on kasutada Audi sidurikorvi.
Enne kui kogu see tuning protsess käima läheb peaks dynos ära käima. Vaataks, kas oli ka kasu mitmete sadade eurode raiskamisest või on tegu antituuninguga. Matad raha sisse aga tolku ei midagi.
2017 plaanid:
- Ühemassiline hooratas koos Audi AAN korvi ja perfomance kettaga (läheb vahetusse, kui vana sidur laiali lendab, seni aega tegelda veel muude hädavajalike asjadega)
- Elektriline ventilaator visko asemele, et elimineerida kiirendustel mootori kinni poomist.
- Chip – bensukale see küll mingit erilist HP lisa ei anna aga ehk midagi ikka.
Lisaks
- Elektriline katuseluuk paigaldada - olemas
- Juhi istme siin kinnitada
- Kojameeste viimane aste ei tööta.
- Ukseandurid ja keskluku andurid üle vaadata – saab tehtud kui kevadel uusi uksi hakkan paigaldama. Hetkel töötab salongi valgustus vaid ise nupust sisse lülitades.
- Laepolster kinnitada või välja vahetada
- karpide, tagumise tiivaääre ja bensuluugi ümbruse keevitamine. Tungikohad tugevdada. Kuna selle töö teostuseks tuleb nagunii sisu välja kakkuda, siis plaanis ka paigaldada pigimatid autosse ja vedada uued kõlarijuhtmed läbi võimendi.
Tegemist omajagu aga ehk jõuab enamus ikka aasta jooksul ära teha. Eks jooksvalt hakkab Do Do listi järgi toimetama.