Muri kirjutas:
Eile mõtlesin, et vaatan passati reaalset kulu.
Pärnu - Riia lennujaam - Pärnu - Tallinn otsa sõitis paagiga ära, Tallinnas jäi veel 10km nn range'i
Kokku 518,5 km ja rahakulu 15.73€ ehk siis 3.03€ 100km hind.
Võib vist ökonoomseks autoks nimetada

VW Passat 1.4tsi CNG mootoriga on väga mõistlik, mootor kompressori ja turboga, nii pole ka muret et oleks uimane või kehvemalt läheks foori alt ära. Opeli 1.6-se 70kw-se ja Skoda Octavia G-Tec puhul pisut tunda, et gaasiga natuke uimasem kui bensiiniga sõites, võrdluses VW-ga.
Kuigi uusi CNG tanklaid pole peale Võru oma tehtud siis Passatil on korraliku mahuga bensiinipaak (mõnel teisel võib see olla 10-liitrine) millega pole probleem ka saartel või kagu Eestis sõita nii nagu oleks tavaline bensukas.
Surugaasiga mootoriga auto tankimine võtab pisut kauem aega kui bensukal või diislil aga jääb ikka 2-3 minuti kanti. Pigem on järjekorras seismine tüütu, sest pole mitut posti nagu tavalises tanklas. See et mõni aasta tagasi oli tankur rikkis kuskil... Neid püstoleid vahetatakse seal nagunii, ning tankla juures olevaid kompressoreid remonditakse ka, see ei tähenda mingit hädaorgu veel.
Arvestades et 10 000km peale tuleb bensukaga võrreldes ca 1000€ säästu kütusekulu pealt metaaniga sõites, siis on gaasiauto üsna mõistlik. Puhtam kütus ja soodne sõita, kui ka kütuseaktsiisi tõstetakse uuel aastal siis tõuseb see ka bensul ja diislil, seega jääb ikka soodsamas (praegune 0,729 kg kohta on olnud 2013 aastast sama).