Tere jälle

.
Pisut aega on läinud mööda kui oma vanast hallmetallikdiislist loobusin raske südamega, kuid elu teeb omad korrektuurid ja sedaankere jäi puhtpraktilises mõttes pere jaoks kitsaks. Tuli väike kõrvalpõige VAG nelikveomaailma aga 10+ aastat BMW roolis jätab oma kustumatu jälje ning küürakat parandab vaid haud

.
Sai juba mõnda aega turul ringi vaadatud, midagi head ja vähem head tuli-läks. Lõppeks oli situatsioon selline, et tuli midagi valida. Sõelale jäi 3 masinat millest üks osteti enne kui jõudsin vaatama, teise puhul öeldi et enne 20ndat auto Soomest Eestisse ei tule ja kolmandaks oli siis käesolev e39. Sai uuritud-puuritud masinat Auto24s ja foorumis, lõpuks tehtud kõne, võetud hea sõber
SwitC kaasa spetsialistiks ja objektiivseks silmaks ning kaema seda sõitsimegi. Müüs seda BMW klubi foorumlane. Meeldiv tunnike-poolteist möödus autot uurides ning niisama juttu vestes, lõpptulemuseks ilmselge tõdemus heast valikust. Ühesõnaga järgmisel päeval sai asjad aetud ja auto endale. Tuli ka meelde, et 11a ja 1 päev tagasi sai ostetud e34

. Ostuhetkel oli kellapeal
288658 mis on selgelt keritud kuigipalju kuid auto hetkeseisu arvestades see niiväga tähtsust ei omagi.
Teeme siis tutvust ka.
Type 530D (EUR)
Dev. series E39 (2)
Line 5
Body type TOUR
Steering LL
Door count 5
Engine M57
Cubical capacity 3.00
Power 142
Transmision HECK
Gearbox AUT
Colour TITANSILBER METALLIC (354)
Upholstery STOFF/LEDER SPORTLINE/ANTHRAZIT (J3AT)
Prod. date 2002-03-22
210 DYNAMIC STABILITY CONTROL (DSC)
227 SP/SUSPENSION W SELF-LEVELING SUSPENSION
249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL
255 SPORTS LEATHER STEERING WHEEL
379 2-PCE LT/ALY WHEEL/Y-SPOKE 80
386 ROOF RAIL
423 FLOOR MATS, VELOUR
425 INTERIOR TRIM
428 WARNING TRIANGLE
430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE
481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER
494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER
500 HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING
508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)
521 RAIN SENSOR
522 XENON LIGHT
534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING
555 ON-BOARD COMPUTER
630 CAR TELEPHONE WITH CORDLESS RECEIVER
722 EDITION LIFESTYLE
775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE
785 WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS
801 GERMANY VERSION
863 EUROPE/DEALER DIRECTORY
879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION
970 BUISNESS PACKAGE
202 STEPTRONIC
470 CHILD SEAT ISOFIX ATTACHMENT
520 FOGLIGHTS
548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING
661 RADIO BMW BUSINESS
851 LANGUAGE VERSION GERMAN
Kuna aeg ja ilm ja muud asjaolud pole klappinud sis pole suutnud adekvaatseid pilte teha. Loodan et fotode autor ei pahanda kui viskan ostukuulutuse pilte veidi rahvale mekutamiseks. Hetkel on all talvised 16" style 124-d talverehvidega, pildid on aga suviste 18" rullidega.





Autot on hoitud selle 3 eestis olnud aja jooksul heaperemehelikult ja üritan seda joont ka jätkata. Peab arvestama et tegu pole ka salongist värskelt välja veerenud autoga, eks jagub alati midagi nokitsemiseks-parendamiseks. Seni olen rahul igatepidi, isegi oma elu esimese automaadi mõttega harjun juba pisitasa

. Hetkel ongi jäänud 2 asja: pole reaalselt tuvastanud kas webasto toimib või ei (taimer jarobustne lülitamine compust ei andnud tulemusi) ning miski päev hakkas põlema airbagi tuli lampi (eeldatavasti sensormatt kõrvalistuja pool)
Praeguseks on näpitud juba pisi"viga", nimelt pisikese woofrivõimu
amp remote oli veetud paremast tagatulest väga robustsel viisil. Närvidele käis see pidev tuledega klõpsutamine ning et see ei hakkaks tuledeplokki rikkuma sis sai tõstetud juhe teisele poole. Ühendasin antennivõimendi voolukaablisse ja nüüd toimib nagu peab raadioga kooskõlas

. Väike 8" element on veel kastis aga tuleb vist teha kerge rats ning tõsta see ühe küljekaane sisse, jääb plats puhtaks. Igav ei tohiks hakata

Praeguseks kõik.