dellu kirjutas:
Mis 25%, on 10, 20, 30%, aga ise peate googeldama mis oli mis. Kaal, mootori maht ja võimsus olid need näitajad. Ehk siis kõigil kolmel asjal on mingi piirprotsent peal palju muutuda tohib. Teiseks on küll palju vaidlust olnud, aga mulle on öeldud nii, et kui tahad panna mootorit mida niiöelda listis pole, siis võetakse aluseks konkreetne auto, mitte sama keremudeli parimad näitajad. Ehk siis kui praegu on 1.4 vahel, siis võtadki aluseks 1.4 näitajad ja sellest 10,20,30% vastavused, mitte nii, et a la võimsaim sierra oli 2.8. Samas jälle osa väidavad, et ikkagi aluseks on sama kere võimsaim. Ilmselt on see tõlgendamise teema suvalises ARK esinduses, aga vähemalt Tallinnas oli küll see jutt, et sinu auto näitajad on sellisel juhul aluseks. Kusjuures see kehtib mõlemas suunas, ehk 2.8->1.0 (a la mingi uus fordi ecoboost) tahad teha, siis on sama jutt, et protsendid peavad ka siis klappima

. Minu küsimus oli toona 118kw->66kw vormistamise kohta, kuna üks selline oli statistika järgi registris olemas ja tahtsin sama jutuga enda oma ka kohe arvele saada (tehasest pole sellist mootorit samas pandud ja selle kere tootevalikus seda olemas pole).
Selgitad siis ehk, kuidas ma audi b4 moto swapi legaalseks sain?

66kw pealt 110kw peale. Protsente arvestades oleks lagi 85kw, mis sinna panna oleks tohtinud.

Reaalselt polnud ühtki probleemi ümber regamisega. Kirjutasin Maanteeametis avalduse, mõõtsin TÜV punktis heitgaasid, siis Maanteeametisse tagasi, kus ametnik korra kapoti alla piilus(vaatas seal vin koodi, mootori koodi ja mootori kinnitusi), siis tagasi sisse, 20€ ja sain uue passi.