Õnnitlused masina puhul.
Tehniliselt korras R34 pakub omamoodi ja äraütlemata lahedat sõidunaudingut. Veel selline "vanakooli" auto, kus tunned, et sinu ja väliskeskkonna vahel on vaid õhuke plekk. Väga hea juhitavus, pikad käigud, piisavalt jõudu ning suurepärane tagasiside teega sinna peale. Sellised pisidetailid nagu hunnik "jaapanlikku" odavat plastikut salongis, kohati nadi koostekvaliteet, turbolag ja veel nipet-näpet ununevad ruttu. Korralik kiirendus, hea stabiilsus ning muhe "tolmuimeja" hääl kapoti all võivad paratamatult sõltuvust tekitada

Töökorras HICAS on omamoodi lahe. Ühesõnaga täielik retrolaks
Minu meelest vanem R33 (GTST) ja R34 (GT-T) täiesti erinevad autod. Kellele ema, kellele tütar eks? R34 hind sõltub täna juba paljuski originaalsusest. Kui on ikka originaalilähedane korras masin, siis maksad R34 GT-T mudeli eest päris korralikult - enamgi kui keskmise R33 GTR eest.
Aga jõudu ja julget pealehakkamist igatahes... Kui plaanid kunagi Eestisse tuua, siis soe soovitus on niipalju originaalosi alles hoida kui võimalik. Muidu maksad ennast siin vaeseks, et arvele saada ja lõpuks müüd ikka võileivahinnaga varuosadeks...