Niisiis..
Tuli minna ülevaatusele ja seal siis selgus kaks tõsiasja: ei meeldi onudele hõõguvad US style suunad ja varem märgatud karteri juures paarist tilgast õlist oli saanud leemendav mootorialune. Ühesõnaga: korduv. Kirudes ja vandudes sai mindud siis Pro Hooldusesse kus herr Leho lahkel loal tõstsin massinal rattad maast lahti ja kaapisin küljest mootori põhjakatted. Avanev vaatepilt lubas kindlalt väita üht: roostet see mootor kartma ei pea, kõik oli õline. Peale paar purki puhastusvahendit oli taastatud enamvähem kultuurne välimus altpoolt vaadatuna ja selgus ka umbmäärane lekkepunkt. Kõige õlisem oli juhipoolse mootorikäpa kohalt, viitega õlifiltri jalg/soojusvaheti. Oma vana mälu järgi meenus, et see olla eelmise omaniku ajal mitte just väga ammu vahetatud. Egas miskit, sai lepitud aeg ning summa ja pühapäeva pärastlõunal kraapis Leho süüdlase kapoti alt välja päevavalguse kätte. Minu silm ütles et kui midagi vahetati siis kas ammu või sitasti...
Mootori ja jala vaheline tihend


Soojusvaheti pind mis jala külge tihendiga kinnitatud, kergelt sinise kätepaberiga üle tõmmatud

keegi oleks miskit nagu 80se liivakaga teinud aga reede õhtul või esmaspäeva hommikul.
Veidi vaeva ja elu sai palju parem:


Töö kiire ja korralik, peale remonti 15-20 km sõites oli kapoti all sama kuiv kui töö lõppedes. Ka onudele närvidele käinud hõõguvad suunad sai ära kaotatud, eks homme peale ÜV mõtlen kas igatsen tagasi või ei.
Igatahes au ja kiitus jälle Pro Hooldusele ja Lehole kes tööpäeva väliselt viitsis käsi määrida

Ahjaa, laupäeval sai ka suvehooajale üle mindud, suverattad alla ning käkk puhtaks pestud. Väike tiir tuli ka Haapsalu vahel teha (ikka krdima ilus linn on )
Pics or it didnt happen 


Varsti jälle järgmised uudised...