Te saate asjast natukene valesti aru. Mis te arvate, et olen kodus ja genereerin ideesid kuidas teistele mingit jama toota? Tahtsin lihtsalt jõudu juurde saada ja olen kannatamatu, tahm on lihtsalt suuremate pihustite tagajärg ja ongi kõik. Ja võite rahulikud olla, peale remapi enam nii sellist tahma ei tule, sai juba 1.7bar juures uue turboga proovitud ja tahm oli minimaalne.

Igaljuhul siin siis audiklubi postituse copy paste, kuna ei viitsi nii pikka teksti uuesti "natukene teistmoodi" kirjutada. Ja olen nõus muidugi, teistel on ikka halb taga sõita, kui selline tahm. Aga normaalselt sõites pole tahma paaegu, et üldse.

--------------------------
Hei!
Pole päris pikalt juba midagi siia kirjutanud. Niisiis on mul kohati häid uudiseid ja ka halbu.
Alustame siis algusest.
Eraelus oli probleeme ja läks üsna kehvasti tol hetkel. Juba kuu aega tuli ülepäeviti mingi uus üllatus. Kas siis haigus või miskit muud. Päev peale terveks saamist, mõtlesin, et lähen autoga üle pika aja ringi sõitma. Ilus pakane, mõnus vaikne ja lumine ilm. Õhtupoolikul sai siis sõbraga räägitud - mõeldud, tehtud. Lähme jäärajale. Jäärajale jõudes oli tuju laes ja kõik nii nagu peab. Rada oli eelmise aastaga võrreldes kõvasti muudetud. Kitsam, kaldale lähemal, pikem ja kurvilisem. Ütlesin veel sõbrale, et seal kaldapoolsemas osas ei hakka paarutama, et võtame rahulikult. Ei suutnud ennast ikkagi tagasi hoida. Vajutasin pedaali, lund viskas üle auto, kiirus oli üsna arvestatav ja auto 90 kraadise nurga all. Juhiaknast hästi enam välja ei näinud, kuna see oli lume tõttu ära tuisanud, vaatasin piilari tagant välja ja ups, kallas tuleb ligemale. Pidur põhja, proovisin veel 3 korda tagurpidikäiku ragistada. Ei miskit. Paar sekundit vaikust ja plaks. Kaldasse ma "driftisingi". Õnneks endaga midagi ei juhtunud ja kõik ok. Sõber vaatab siis ringi: "kuule, üks aken sassis...", vaatab korra veel:"teine ka!"
Mõnus, süda sees käis ja tunne oli üsna masendav. Sõitsime siis mandrile ära, et vigastused üle vaadata. Astusin siis välja ja 2 külgmist akent kildudeks. Mõned mõlgid, kriimud, siit sealt värvi maas, piilarikatted kriime täis, akna ümber olevad liistud omadega läbi, tagumine nurgatuli tükkideks, katusereeling kriime täis ja pool kõver jne. Ühesõnaga kokkuvõttes ei midagi hullu tegelikult. Enne kallast kuskilgi 1m jäi auto seisma tänu mingitele tugevamatele okstele, mis siis tekitasidki kahjustused. Pärast muidugi sai mõeldud, et oi kui oleks nii ja naa teinud, aga tagant järgi on kõik targad. Igaljuhul aega tagasi kerida ei saa ja mis tehtud, see tehtud. Rahadega üsna kitsas seis, mõtlesin siis kuidas see masin nüüd jälle liikvele saada. Siinkohal suured tänud kasutajale Petu, kellelt sain siis 2 tagumist klaasi ja nurgatule.
Panen veidike pildimaterjali ka jutu vahele.
Pildi pealt tundub kõvasti valgem, kuid tegelikult oli üsna pime.

Vigastused:




Üks klaas sai liis lastud vahetada ja ukse oma vahetasin ise:

Poolteist kuud depressiooni läbi elatud ja masin jälle liikvel.


Tagurpidikäigu tuled ei põlenud juba väga pikka aega, samuti tagumine udutuli, mis senini on müsteerium, voolu peale ei tule, juhtmed korras....Aga tagurpidikäigu tuli ei põlenud käigukasti küljes oleva lüliti pärast. See sai siis uue vastu vahetatud ja kõik timm. Samuti lekkis pidurivedelikku päris ohtralt, sinna said samuti uued tihendid ja sai ka see korda.

Tagurpidikäigu tuledesse said siis ledid pandud, tänud kasutajale mariusv ledide eest!

Väljas juba päris ilusad ilmad...hmm, võiks suvekad alla panna.
Talvekatele viimane tsau öeldud

ja tere taas, suvekad.

Ühel kapslil siis oli paar kõrva puru ja see metall rõngas oli nibin nabin seal kuidagi kinni. Mõtlesin, et eelmine aasta püsis ilusti, vast püsib see aasta ka - vale, ei püsinud. Kuhugi minema ta lendas, sõitsin tee läbi, kuid ei leidnud. Nüüdseks siis uus juba tellitud, peaks jõudma selle nädala lõpuks.

Sain siis kasutaja kuno666 käest 10vt kolde ja wg. Kolle vajas tsipa keevitust ja seda ta ka sai.

Kuna vanad kleepsud sai maha kakutud ja uued olid naljapärast juba tellitud, sai need külge pandud. (maitse asi, kellele meeldib, kellele mitte, minusilmis päris okei ja lihtsalt toob huumorit argipäeva).


Sai auto üle pika aja ära ka pestud, mis muidugi avaldas rooste.


Järgmine etapp siis. Poodi, K24 ehituse jaoks asju tellima.

14.04.2017 sai siis ehitus algust ja auto sõitis juba 15.04.2017 öösel. Valmistas alguses päris palju pettumust, kuna ei vastanud minu ootustele. Tundus nagu liigub edasi halvemini kui originaal turboga. Järgneval päeval sai siis uuritud ja mõeldud milles võib viga olla. Kuna sõitmise ajal oli alguses kõik okei ja hiljem hakkas selline katkendlik susin ja auto jõnksutas. Selge, rõhuleke. Sai siis laiali hakatud vaikselt kakkuma, ja joppamise peale tõmbas sõber sisselaske silikooni ja see tuli lihtsalt otsast ära. Klamber oli lahti. See sai kinni pandud ja kõik kokku ja kohe proovitiirule. Vunts 500 peal ja megahea olla. Pettumus oli automaatselt kadunud ja olin autoga väga rahul. Kõik oli täpselt nii nagu ma ette kujutasin. Sai siis paar korda vajutatud ja "pshhh", cooleri küljest lendas rõhuvoolik lahti. Said uued ja tugevad klambrid pandud ja nüüd kõik tip-top.
Enne ehitust, teadsin, et klapikambrikaane tihend ka lekib ja mitte vähe. Sellepärast piltide peal algselt kõik õline ongi.

Aga see sai kõik puhastatud.



Välja- ja sisselaske kollektorite poldid jne tulid kõik ilusti lahti, näha oli muidugi, et neid varem lahti polnud võetud.
10vt kolde sobitamine

Downpipe flants sai siis uus keevitatud ja wastegate'ile sai screamer tehtud.
Algselt siis screamer selline.
[/img]https://www.upload.ee/image/6917429/20170415_223514.jpg[/img]
See tahmas marudalt sumpat, seega sai sirgeks lõigatud.

Samuti sai tehtud ka õli ja filtrite vahetus.
Mõned videod ka siis K24jast.
Esimene käivitus:
https://www.youtube.com/watch?v=cP0JEnquMf4
Kerge ülevaade vms
https://www.youtube.com/watch?v=ST7L3PKMbqE&t=1s
Ja väikene tõmbe ja screameri heli video
https://www.youtube.com/watch?v=7YR56JyZ2ygLõpp hea, kõik hea. Edasised plaanid siis, polü diffripuksid, auto ülevärvimine(rooste ja mõlkide eemaldus jne. Uksed ja tagumine luuk tahavad vahetust, jääraja õnnetuse tagajärjel tekkinud mõlgid ja tagumiste tulede ümber rooste ja mõlgid. Uued uksed ja tagaluuk olemas). Samuti tahaks ka uut softi ja autot veel madalamaks saada. Loodetavasti suudan suve jooksul selle raha kokku ajada, et see aasta kõik need asjad ära teha.
Suured tänud kasutajale Siim89 flantside ja tihendite eest, kasutajale kuno666 juppide ja laialdase info eest ja suured suured tänud heale sõbrale Martinile, kes aitas siis selle K24 ehituse teoks teha!
Stay tuned
sector