Uuendaks vahelduseks ka siis.
Alustame sellega, et oleks vaja endiselt roostevaba või taastamiskõlbulikku juhiust. Esi- ja tagastange, panoraam katuseluugi tihendit. Tagaluugile juhipoolset juhtmesarja kronsat (pilt allpool). Kojameeste hoovastik.
Kui auto oli värvi läinud, siis hakkasin udukaid ledide peale tegema. Esialgne plaan oli hiina ledid sisse pista, aga kuna nad 1:1 poleks läinud, siis kuskilt hüppasid välja Nissan Qashqai päevasõidu led tuled (püsivad kauem, kui hiinakad ka, loodetavasti

). Tuli pooleks ning led-lambid välja koos ajuga.
Alguses tahtsime panna kahe eraldi plokiga mõlemad tuled tööle panna, aga päevatulede ning kaugtulede pistikud samad, siis sai ühe plokiga asi lahendatud.
Ilus lahendus ei ole, aga eemalduvad nad sealt 4 kruviga ning saab kohe originaalid asemele panna, vanasid kinnitusi ei retsinud vms.
Mingi hetk tulid ühed vuhvel veljed ka, päris hea hinnaga. Kõik 4 velge on 17x10, rehvid läksid PointS Summerstar 225/45.
Pärast väga pikka ootamist ta saabus. Värviks Mazda 41W. Tuled Nissani omad, värv Mazda, mis järgmiseks? Škoda 1.2 TSI mootor?
Värvist tulles oli auto peale vintsitud, sest enam käima ei läinud. Treilajuht ütles, et tuleksin boostriga kuna aku äkki tühi, käiasin kokku minut aega vähemalt, kui lõpuks läks käima. Sain treilalt maha sõidetud, parkisin ära, suretasin välja ning proovisin uuesti käivitada - ei lähe. Boostriga uuesti pikalt käivitamist kuni läks, veidi käis ja suri ära. Lõpuks kuidagi sõitsin tuppa ära, kohe oli vaja veljed alla proovida, esimesed ei läinud, sest käivad vastu amorti.
Eriti ei morjendanud, ajasin auto välja, et õhtul oma treilaga auto peale võtta, boostri pistsin ka autosse, et omal jõul peale saada.
Treilaga kohal ning bemmile booster külge ja käivitama - booster kutu. Õnneks olin sõbraga kahekesi ja Mersul KÄSIVINTS. Lükkasime bemmi asendisse, vints külge ja läksime, sõber lükkas ning ma vintsisin, 30 minutit higistamist ja peal ta oligi.
Garaažis sai kohe ette veljed pandud, praegu mingid treitud flantsid, üks pool 14mm ja teine 16mm, proovimise mõttes panin erinevad. Tulevad 15mm flantsid, aga jubedalt väljas on ratas ikka, mõtlen Camber Plate'de peale, aga siis jääks ikka imelik, sest tagant istub praegu ilma flantsita suht perfektselt. Kas saab kämbriga asi parem või vahetada esimesed veljed kellegagi 8 tolliste vastu?
Samas praegu meeldib ka nagu, teeb kuidagi laiaks auto.
Uksed lähevad ka raskeks ära.
Värvimata kapotil hea asju hoida.
Natuke päikest sai ka autole näidatud.
Klaasist luugile sai tellitud uued amordid ning proovimise mõttes ka vändaandur. Alguses tõmbasin nukaanduri maha ja pistsin seda sinna, kuju oli teine, aga pistik sama. Lendasin tööl laomehe juurde ja ütlesin, et tellisid mulle vale anduri, hakkas siis otsima õige kinnitusega andurit, käidi poodides võrdlemas erinevaid andureid, aga kõik olid samad. Siis vaatasime uuesti Realoemist, et mis tellitud sai ning siis jõudis mulle kohale, et ma proovisin valet asja. See on see, kui mootoridest midagi ei tea, lihtne end lolliks teha

.
Samal õhtul läksin uuesti garaaži, leidsin õige anduri üles, kuidagi pärast pikka pingutust sai vana kätte ning uus asemele ja laksust käis. Päris hea tunne oli, kui ei pidanud enam autot sisse ja välja lükkama, vaid sai sõita

.
Sakslased said kokku.
Enne tagaluugi külge panemist sai juhtmestik üle käidud. Õnneks on keegi tubli mees juba lappinud seal, aga kahjuks pole joodetud kokku. Sai siis teibid maha kistud, juhtmed joodetud ning termokahanev lõpuks peale.
Tagumine suur luuk lõpetas töötamise natuke enne keretöid, ei viitsinud siis väga süveneda. Nüüd kui kõik juhtmed lapitud sai ja endiselt luuk ei töödanud, siis mõtlesin, et äkki lüliti vms. Proovisime testriga lülitit - korras. Siis proovisin juhtmeid - ühelt ei tulnud vool läbi. Jälle juhtmed lahti, vastu vaatas selline poiss.
Katuseluugile sai siis tihend ka külge pandud, loomulikult jäi see nüüd lühikeseks, venitada ka ei saanud. Plaan oleks kellegilt tihend osta ning sealt pisike tükk vahele lõigata.
Tagaluugi juhtmesarja kronsa oli ka nii ära lagunenud, et pidi panema nipparitega. Pakkuge mõlemaid asju

!
Raskust läks veelgi juurde. Vaja materjali osta ning terve tagumine osa ära teha, siis saab salongi kokku.
Kuna ei viitsinud enam eriti kokku laduda, siis sai proovitud esitulede toonimist. Teise poole teen helemustaga ning laon nina kokku ja siis vaatab, kas kumbki kile sobib või mitte.
Kui viitsiks, siis teeks tihedamine uuendusi, aga üldse ei viitsi. Sellegi uuenduse jaoks kogusin hoogu ja siis tuli kogu aeg veel materjali juurde ka

.
Ei jõua praegu kontrollida kirjavigu ja lause ülesehitusi. Loodetavasti midagi väga segast ei ole.