Kribaks sellest reest ka veidi.
Nipetnäpet vahepeal teind.
Mõniaeg tagasi jäi pihku Nardi käigukangu nupp. Sellele oli vaja leiutada süsteem kuidas overdrive endiselt toimima jääks. Sai siis leiutatud selline variant, et nuppu alla vajutades lülitab overdrive.

Lisaks mõtlesin esituled välja vahetada. Kuna praegused ees olevad on sealed beamid ja pirni vahetada sees ei saa ning sain üsna lambi hinna eest kõik uued kuhu h4 sisse käib, sis eriti pikalt ei mõelnud sellele.


Muus osas pole peale kapotialuse suurt muutunud.
Kabo aluse suhtes on lood sedasi, et orig turbo juba suitses üsna pahasti ei näinud mõtet originaali otsida. Samas olin mõnda aega vajalikku kraami riiulisse vaikselt kogunud, seega oli õige hetk sellele kolale ruumi teha. Originaal cooleriga joppas, sain selle vägagi okei hinna eest maha müüa ning ostsin uue 550x230 cooleri. Selle installiks oli vaja natuke ninaraami kärpida ja õliradika asukohta muuta.



Turboks sai mr2,celica peal leiduv ct26 twinscroll. Sain ühe diiliga ja otsustasin seda kasutada, et ei peaks eraldi midagi ostma hakkama. Sellega seis nii kaugel, et mu elu esimene kollektor pmst valmis ja downpipe flantsi külge dp algus ära tehtud, nüüd tuleb ülejäänud dp teha.



