Vahepeal toimunud nii mõndagi. Panen enda jaoks kirja, et oleks kusagil mingigi kronoloogiline päevik. Kui kellelgi veel huvitav lugeda, siis noh, joppas
2014 kevadel kruvisin alla H&R -30mm vedrud. Reaalne drop oli pigem -40mm, aga täpselt see mida tahtsin. Ehk rehv sai koopa servaga tasa. Üks stabikakont oli lootusetult kinni, seega said ette uued kondid.
2014 augustis käisime naisega Austrias kergel roadtripil. Uudistasime mägedes ja mujal. Kokku 4500km, kõik murevabalt sahistatud. Keskmine kulu tuli 5,4L/100km. Võrdluseks käisime paar aastat varem Volvo S40 II 2,4 103kw bensukaga Itaalias ka 4500km ja kütte peale kulus rahas täpselt 2x rohkem. Okei, Volvo oli ka 5käigune vs Golfi 6käigune aga ikkag meeletu vahe.
2015 algul oli talve jooksul paar kõksu läbi elanud stange vaja korda tagasi timmida. Kuna idee oli ikka visuaali muuta, saigi mindud GTI stange peale. Kuna G6 Variant on tegelikult ju G5 Variant kuue näoga, siis ei sobinud asjad pakist kohe külge ja tuli modifitseerida. (siit lingilt ehk laib kõige parema selgituse mis vaja teha oli -
https://www.golfv.de/thread/151897-stre ... /?pageNo=4 ) Sama aasta algul leidsid tee auto alla ka 18" Phaetoni Champion veljed.

2015 aasta jõulukingiks sain ühelt rekkamehelt sellise toreda üllatuse. Auto parkis kodus ees, kui tuli kõne politseist, et palun tulge auto juurde. Juhtunud on mingi jama. Kohale jõudes oli pilt väga masendav. Lisaks olin just ametis töökoha vahetusega ja järgmine päev pidin ka tööauto tagastama. Õnneks kaskol on alati rendiauto klausel juures olnud ja vajalikud sõidud said siiski tehtud.

2016 aasta kevadel sai lõpuks GTI nägu tänu Bacania töömeestele külge. Vahepealse seismisega oli pakist jalutama läinud üks iluliist, mille kiiremas korras läbi e-bay juurde tellisin. Pakk jõudis liistuga kohale sama päeva hommikul kui auto tuli keretöödest ja kui kell 17:00 sadamas Rootsi laeva ootasime saigi too liist installitud kai peal

Edasi ootas meid Wörthersee Treffe ja muu põnev. Saksa bahni peal proovisime Vmaxi ja tulemuseks auto enda digi spido järgi 217kmh. Sedasi terve päeva paugutades juhtus peale tankimist error. Niipea kui rõhk tekkis, viskas mootori safe modesse ja mega uimaseks. Arvestades, et läbitud oli umbes 1300km ja oma 4000km veel ees, hakkasime remonti otsima. Itaalia mägikülas ei osatud muud, kui raha võtta. Rohkem ei tahtnud sama reha otsa asutda ja sai koju ära meelitatud. Aitas see, kui sõita kõrgema pöördega ja mitte väga hoogsalt pedaali seljas elada. Alates Poolast läks paremaks, sest kadusid mäed.
Eesti tagasi tulles läks auto Forssi, kus tunnike hiljem tuli kõne katkise turborõhu klapi kohta. Sama päeva õhtul sõitsin toimiva autoga sealt koju. Nõks alla 300€ ja voila.
Järgmine päev, tõsi, läks remont umbes 120€ veel kallimaks, aga seda enda lollusest, kui Filtri teel radarisse +21km/h sai tuisatud. No läks paremini edasi kui vabalthingav diisel
Nüüd on tekkinud mõni üksik häiriv häda, juhipoolne tagauks ei tule iga nõks lukust lahti ja kütusepaagi luuk samuti. Need on päevakorras ja kuuluvad lähiajal likvideerimisele.
Üldiselt peale mõne pisiasja (paar stabikakonti, tagumise kojamehe vars) on Golf näidanud end väga heast küljest. Sisuliselt kalla ja talla masin.
Möödunud nädalal jäid silma väga hea hinnaga Gullideckelid. Mõeldud tehtud ja hetkel seis selline, ise olen väga rahul.

Hetkel LS 256000km. Minu käes olnud sellest viimased ~80000km ja kohe saab täis 4 aastat.