Hei.
Auto tulevik oli siis ammu otsustatud juba, et läheb ülevärvi.
Sai siis lammutama hakatatud ja täielikult pulkadeks võetud.
Plaan oli siis selline, et ette oleks läinud uus esiklaas, vana toon maha, uus tooniring, uued reelingud, tagatuled oleks lihvimisse läinud, sumpa ringi teha, et enam tagaotsa ära ei tahmataks, uued puksid, lagi mustaks, klaasist katuseluuk jne jne. Ühesõnaga täielik taastamine.
Visioon oli siis miskit sellist:


Sai siis ka juppe ostetud:
*Korralik 4 toimiva lukuga ja 3 võtmega komplekt
*Korralik üksik 18" gen I avus
*Sõbral sai Tomei Duraconi järgi 70mm käigukangi nupp lastud teha(tänud Martin!)
*-55mm madaldusvedrud sai ostetud
*mustad katusereelingud
*uued tüüblid usteliistudele
*hinged said täieliku taastamise, bronkspuksid jne.
*väikese diiliga sai ülenahatatud S rool sebitud
Peaaegu oleks ostnud ka klaasist katuseluugi, külgmised akende ümber käivad kroomliistud jpm.




Sai siis lammutama hakatud ja sujus üsna hästi ja kaua aega ei võtnud kui vaatepilt oli selline:
Esimene asi oli doonori pealt korralike uste maha võtmine ja täielikult pulkadeks tegemine








Sai siis treilaga tegemisse viidud ja teise käruga sai kõik jupid toodud, tagaluuk spoila ja quattro klaasiga, stanged jne.
Rooste kohapealt oli vaatepilt selline:


Ja sõber siis lihvis natuke ja tundus, et tuleb ilus plekk alt välja, tuju oli hea.

Stange, esimesed tiivad ja uksed siis krunditud:




Paraku on nende asjadega minupuhul nii, et kui midagi läheb natukenegi hästi, siis tuleb täielik löök otse näkku. Miski lihtsalt ei saa ega tohi hästi minna ja kui lähebki, siis see on lühiajaline petekas, et ise ka seda uskuma hakkaks.
Igaljuhul tuli eile siis päeval kõne, kus sain teada, et kere on ikkagi nutune.
Juhipoolne tagumine rattakoobas, mis tundus korralik, osutuks täielikuks sõelapõhjaks, samuti stangetagune plekk, tiivakaar ja tagatule ümbrused on 50/50 ja kuigi karbid tugevad, siis tänu sellele, et koopasse auk tuli, oli ka karpides näha roostet. Ja see oli juhipool, mis TUNDUS kõvasti korralikum kui kundepool, mida polnud mõtet enam peale seda uudist tegema hakatagi.






Ma ei tea kas viga on minus ja lihtsalt ei sobi selle autoga kokku või ei tea mis teema on. Aga selline mulje jäänud on. Igaljuhul auto saatus on siis see, et läheb ära kaalule. Ei tea kas tuleb uus C4 või ei, aga suure tõenäosusega teen margimuutuse.
Kohati on nagu kergendus ka, et lõpuks on siis selle auto saatus otsustatud ja ei pea muretsema enam, et mis edasi.
Tänud kõigile kes teemat jälgisid ja võib arhiivi lükata.