Tere taas!
Teen igavuseset siia ka teema. Pole küll Autot pikalt omanud,kuid midagi on tehtud ja teha ka veel.
Viimane teema mul siin oli Peugeot 206.Selle müüsin maha ja ostsin ühe E46-e.Viimase aga vahetasin tolle Saabi vastu.
Autost lähemalt siis 2,3L 169kw ja manuaal kast. Automaat kastiga vast ei oleks võtnud seda autot.Lisadeks on ka kõik eluks vajalik olemas.Võib-olla mis vääriks mainimist teiste asjade seas on nahksisu,vent.istmed,el.mälud istmetel,Harman Kardon Hi-fi heli.




Velgedel puudusid SAABi embleemid. Ostsin Fixusest mingid kleepsud 10euriga.

Mingi aeg sai üks esimene rehv puruks sõidetud.Peale seda oli ette uusi vaja.Kuna ma olen koi, siis ostsin mingid Haida 225/45 rehvid ette. 40e tk ja mustrit küll.

Hullult häiris, et ees ja taga on valged suunatuled, aga esitiibadel oranzid. Raunexist saingi mingi 5eur tk vist oli omale suunad.

Auto sain siis oli esimene reg. märk kõver ja tellisin ARKist uue. Kui uue sain siis kaotasin ka numbrialuse ära. Taga oli juba enne seda tehtud.

Vahetatud sai bensiinifilter ja stabikapuksid.Üks turbolõdvik vajaks ka veel vahetust.

Mingi hetk avastasin, et el.peeglite lüliti jamab. Vasakule-paremale ja alla toimib ilusti, aga ülesse ei taha töödata. Viga sai lahenduse "uue" lüliti näol.

Üks tagumise ukse liist oli katki. Selle vahetasin ka ära.


Üks hetk hakkas mootorituli põlema.Veaks oli vaakumleke.Uus voolikujupp ja korras:

Tekkis probleem autosse pääsemisega. Väga kehvasti pult avas uksi. Varuvõti ei teinud hoopis midagi. Panin sisse mõlemasse uued patareid. Varuvõtmed oli üldse vales mõõdus patarei(2025). Õige aga(2032).Nüüd avab jälle kenasti.

Siis üks väike kosmeetiline parandus ka. Aero märk oli vigane.


õues on hakkanud pimedaks minema ja no selle Saabi lähituledega võib surnuks sõita. Eelmisele autole sain Raunexist 100w mingid xenon effect pirnid, seega täna läksin Saabile ka neid ostma. Oli täitsa saada veel. Eks pimedas paistab kas on sama efektiivsed kui eelmisel autol olid.


Vahepeal kukkusin CO pärat TÜV läbi:

Peale seda käisin diagnostikas,kus avastati, et tagumine lambda peetis.Ühendasime selle lahti ja gaasid olid korras,AGA siis hakkas mootorituli põlema ja sellega ei julgenud TÜV minna. Siis aga märkasime,et lambda pistik väga must ja kole.Puhastasin korralikult ära ja kokku tagasi.Ning oh üllatust TÖÖTAB!

Küünlad keerasin ka korra maha ja ei olnud mu meelest ilusad:

Läksid uued.

Peale seda uuesti ülevaatusele.Gaasid korras ja aastaks muretu. Pildil näitab pöördeid pea 5,5k.Reaalselt lasti äkki 3k rpm. Ülevaataja vaatas ise ka hiljem paberilt, et veits villast näidanud.

Ja lõppu mõned pildid veel autost:




Mis plaanis ja teha tuleks:
Raadio pixlid sassis-
Turbolõdvik vahetada-
Iluvigadega veidi tegeleda-
Ja olen mõelnud natuke chipile ka-
Ahjaa, mina kes olen omanud 24ja erinevat BMW-d ja olengi nii öelda paadunud BMW fänn, siis paneb imestama, kui hea selle Saabiga sõita on. Mugavuselt on ta kindlasti parem kui E39.Tagumine iste on nagu eriti maasikas.Aga see selleks.
Tuli pikk jutt.Järgmise korrani.