Viimane rahvaralli sellel hooajal toimus Saaremaal. Loomulikult ei saanud minemata jätta kuna punktiseis oli selline, et kolmas koht oli lahtine. Hea õnne korral oli isegi teine veel püütav. Läksin selliste mõtetega, et seekord panen kindla peale ja kiireks sõiduks kahjuks võimalust pole(liiga palju kaalul). Samas ei saanud muidugi ka päris piima järele minna. Tingimused olid päris kohutavad, sest sellisel kiilas jääl pole tava rehvidega suurt midagi teha. Esimesel ringil sõitsingi puhtalt ja vältisin teelt väljasõitmist ning rehvi puuteid(esimene puude 20sek., teine 40sek., kolmas juba minut trahvi). Hooaja kokkuvõttes minu ees(vahe 3 punkti) olev kutt tegi esimesel ringil kohe apsaka ära(kaotades kraavis 5 minutit). Nüüd oli mu ülesanne lihtsam, kuid samas oli pinge suur, et ise jumala eest ära ei käkiks. Esimese ringi tulemused tulid seinale, siis sain kerge ehmatuse ka. Koht oli kaheksas(noh, ma isegi uskusin seda, sest sõitsin tõesti ettevaatlikult), kuid kui aegu vaatama hakkasin, avastasin mingi imeliku katse aja. Meil oli endal ülesmärgitud kahe esimese katse ajad(karusselis sõidetud sama katse) järgmised: 3:10 ja 3:02, tulemustes aga teise läbimise aeg 4:02. Kui juhtisin sellele tähelepanu, siis muidugi see muudeti õigeks. Sellega tõusin neljandaks. Kaotust klassi liidrile 23 sekundit vms. Sellega olin juba rahul. Hiljem selgus, et üks ees olev ekipaaž oli rehvi puute saanud ja sellega tõusime koha võrra, kolmandaks.
Teise ringi alguses, aga juhtus katse lõpus selline asi, et väga keerulise ja ohtliku koha peal(kus pooled šhikaani otseks sõitsid) oli vahetult enne šhikaani sise kurvis inimene teepeal. Küll servas, aga kuna oli pime, siis ma märkasin teda viimasel hetkel. See oli kerge ehmatus ja plokkisin kuidagi kaardilugeja nii välja, kes muidugi ütles ilusti mis ees tuleb, et märkasin šhikaani viimasel hetkel. Teha polnud midagi ja lasin auto risti ning rehvidesse. Ukerdasin seal veidi, et uuesti sõitma saada. Trahvi ei saanud, kuna võeti arvesse ohtlik moment publikuga, aga aja kaotust ei saanud tagasivõtta. Lõpus selgus, et olin kaotanud kolmanda koha Saaremaa Rahvarallil 1,4 sekundiga. Sellest oli küll kahju, aga õnneks ei mõjutanud see aasta kokkuvõtet ning kolmas koht oli olemas. See mis eelmine hooaeg jäi 10,4 sekundi kaugusele, sai see aasta täidetud :thumbup: Auto on korralikult šhampusega koos hetkel

Pritsimisest on isegi video olemas, aga ei hakka seda siia panema(maja taga suht. pimedas parklas tehtud ja ei midagi erilist). Kahjuks polnud seekord ka kaamerat autos, aga ega seal polekski midagi väga vaadata(hoogu ju polnud

)
Hooajal oli küll ainult kolm rallit, aga areng oli päris suur ja ise olen väga rahul, ilmselgelt.
Uuest hooajast rääkides, siis kõik on kahjuks lahtine ja hetkel ei oska midagi õelda. Auto on väga inetu ja kehvas seisus(visuaalselt), aga samas kiire kui krt

Eks mõned stardid vast ikka teen. Rahaliselt pole midagi kiita. Uus kere olemas, töökoda olemas(väljaspool tööaega), aga perega tahaks ka olla ja nad väga ei lepi sellega, et olen pikad õhtud rallika kallal. Eks autol palju muud ka vaja, peale kerevahetuse. Sellega seonduvalt oleks vaja kõik kuluosad äravahetada(pidurid, laagrid, puksid, mootor vajab rihma, kaane mahavõtmist, kollektoriga tegelemist jnejnejne).
Panen siia esimesed pildid, mis netti lekkinud:


Karikad siis sellised:

Varbolas saavutatud kolmanda koha medal ka ühtlasi siia siis:
