Ülevaatusel käies 84000km juures selgus, et pidurikettad on ees ja taga ikka täiesti tuksi läinud, esimesed Girodisci omad elasid päris pika elu - 4 aastat ja 40000km, tagumised OEM umbes poole vähem. Ükski ketastest polnud ära kulunud vaid hoopis aukudest tulevad läbivad mõrad tegid sõidu ohtlikuks. Lisaks läks uus pidurivedelik süsteemi sisse.

Uuteks ketasteks valisin Zimmermanid (4tk 520€), eks aeg näitab kas peavad paremini, kui originaalid ja ehk ei teki mõrad nii lihtsalt sisse

Talverehvid sai samuti suvekate vastu ringi vahetatud, nagu pildilt näha hakkas Nokian nüüd ka Hakkapellita 7 lamelle tootma

kusjuures kusagil põletanud või driftinud mööda asfaldit pole, eks rehv vana ka tiba juba. Samas Cayennel on sama rehv all ja mitte ükski nael pole välja tulnud, olgugi et läbisõit on Cayenne omadel tunduvalt suurem, ju 1000nm teeb oma töö


Carmuses olin juba korra konditsioneeri täitnud, aga oli uuesti tühjaks jooksnud, võeti siis esimene ots lahti ja selgus see, et eeldatavasti kivi oli radikat natukene modifitseerinud ja ajapikku tegi keemia oma töö, see sai ka uus pandud.


Kuna auto on oma 12 eluaastat kõik veetnud Eesti teedel, siis oli ainult aja küsimus, millal sillas midagi ära kulub. Kuna nõrk klobin oli halval teel sõites sees, siis sai ära vahetatud stabika puksid (2x15€), rooliots (72€) ning esimene alumine õõtshoob (385€).
Lisaks oli üks xenoni pirn mõnikord teise tooniga ja igaksjuhuks läksid ka mõlemad xenoni pirnid uued (62€ 2tk)